Beantwoord

Hoe maak je voor 4G voor Thuis extra een afspraak voor de installatie (buitenrouter)

  • 22 November 2023
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb 5G voor thuis extra besteld maar heb alleen een afspraak kunnen maken met AMP voor het leveren van de router. Wordt voor de installatie van de buiten router een aparte afspraak mail gestuurd ?

Het vreemde is dat in de bestellings bevestigingsmail wordt gesproken over 4g voor Thuis en dat ik het makkelijk zelf kan installeren terwijl in dhetr bijgevoegde overzicht duidelijk 4g voor Thuis extra staat vermeld samen met de WNC AF55 Buitenrouter.

Daarnaast het telefonisch onmogelijk om kontakt te maken. Ik heb vandaag al 3 keer een kwartiet in de wacht gestaan zonder ooit iemand gesproken te hebben

icon

Beste antwoord door jacopolet 22 November 2023, 16:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ja, de AMP is alleen een transport bedrijf. Installatie werkzaamheden worden door een ander bedrijf gedaan. Daar komt dan een afspraak link voor. Deze monteur zal in het bijzonder gaan kijken wat de beste positie is voor de buitenantenne voor het beste resultaat. Maar het modem en de router alvast aanzetten kan op zich geen kwaad.

Ja, de AMP is alleen een transport bedrijf. Installatie werkzaamheden worden door een ander bedrijf gedaan. Daar komt dan een afspraak link voor. Deze monteur zal in het bijzonder gaan kijken wat de beste positie is voor de buitenantenne voor het beste resultaat. Maar het modem en de router alvast aanzetten kan op zich geen kwaad.

Bedankt Eric, Na 25 minuten toch iemand van Odidio Thuis aan de lijn gekregen Die kon niets vinden omdat de computer mij naar Odido Mobile had moeten doorzetten. Na 30 minuten de juiste persoon aan de lijn gekregen. Die gaf aan dat ik zelf na de levering van AMP aanstaande maandag, Odido moest bellen (zie ik natuurlijk tegenop vanwege de wachttijd) om te vragen een ticket aan te maken voor de installatie door het andere bedrijf zoals je beschrijft. Deze stappen staan helaas op deze manier niet vermeld in de bevestigings mail.
Goed advies om het modem en de router alvast aan te zetten. Ga ik doen

Ja, de AMP is alleen een transport bedrijf. Installatie werkzaamheden worden door een ander bedrijf gedaan. Daar komt dan een afspraak link voor. Deze monteur zal in het bijzonder gaan kijken wat de beste positie is voor de buitenantenne voor het beste resultaat. Maar het modem en de router alvast aanzetten kan op zich geen kwaad.

Bedankt Eric, Na 25 minuten toch iemand van Odidio Thuis aan de lijn gekregen Die kon niets vinden omdat de computer mij naar Odido Mobile had moeten doorzetten. Na 30 minuten de juiste persoon aan de lijn gekregen. Die gaf aan dat ik zelf na de levering van AMP aanstaande maandag, Odido moest bellen (zie ik natuurlijk tegenop vanwege de wachttijd) om te vragen een ticket aan te maken voor de installatie door het andere bedrijf zoals je beschrijft. Deze stappen staan helaas op deze manier niet vermeld in de bevestigings mail.
Goed advies om het modem en de router alvast aan te zetten. Ga ik doen

Werkt blijkbaar toch beter dan dat de helpdesk had aangegeven. Na de levering van het modem kreeg ik direkt automatisch een mail van het installatie bedrijf (Guidion) om online een afspraak te maken. Ingepland voor as vrijdag. we gaan het zien

Reageer