Sticky

[Info] 4G voor Thuis: Mijn Odido account activeren

  • 10 August 2016
  • 53 reacties
  • 15238 Bekeken


Toon eerste reactie

53 reacties

Reputatie 6
@Robstermax



Bij mij was dit probleem afgelopen dagen ook aan de hand, nu niet . Hetzelfde deed zich ooit hardnekkig voor bij NPO site. Cookies van de site wissen helpt een dag of zo en een aantal uren alles uit (geen stroom door werkzaamheden an electric) blijkbaar ook. Ik denk dat het te maken heeft met een cookie timing probleem als je op de site zowel zonder login (dus b.v. als niet TMO klant) als logged-in kan zijn. Nu expliciet uitloggen lijkt ook te helpen. Heb niet via ander provider geprobeert maar dat kan ik doen als het probleem er weer is en niet bij mijn 4GvT account kan.
Beste lezer , als ik probeer in te loggen op mytmobile via de 4grouter krijg ik een scherm met err_too_many_redirects. Dit op 3 verschillende computers en 2 mobiels. Als ik inlog via 4g van een andere provider op mijn mobiel kom ik wel op het inlog scherm. Dit scherm is nieuw, enkele maanden geleden kon ik nog wel inloggen. Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Reputatie 5
Hoi George,



Goed om te horen! Bedankt voor je berichtje. :)



Je weet ons te vinden als je andere vragen of verzoeken hebt George.
Hallo Issam,

Het is gelukt, ik kan nu de rekeningen en het verbruik van mijn moeder inzien. Hartelijk bedankt voor je snelle reactie!
Reputatie 5
Hallo George,



Gaaf om te lezen dat ze hier gebruik van maakt en dat het goed werkt! Erg tof dat je dit voor haar in orde wilt maken. We helpen je hier natuurlijk graag bij.



Zou je mij in een privébericht het 097-nummer willen sturen van de simkaart die in de modem zit? Daarnaast ook graag ter controle haar adres, volledige naam en geboortedatum. Dan zorg ik ervoor dat er een My T-Mobile account wordt aangemaakt.



Ik wacht je berichtje af!
Beste allemaal,

Mijn moeder heeft 4g voor thuis in haar verzorgingstehuis omdat daar geen Wifi is. Dat werkt supergoed! We kunnen nu Skypen zodat ze haar kleinkinderen hier in Duitsland kan zien.

Ik wil graag een account aanmaken voor haar zodat ik haar rekeningen en verbruik kan zien. Kan dat, zonder dat ik toegang heb tot het modem en de chip?

Alvast bedankt, vriendelijke groeten
Reputatie 7
Helemaal top, graag gedaan! 🙂
Hoi David,



Het is gelukt inderdaad met die manieer! Dankje wel 😳
Reputatie 7
Hey Nermin4G,



De verificatiecode zou via iPhone wel geleverd moeten worden, maar dan wel op het 097-nummer van 4G voor Thuis. Heb je al eens geprobeerd om deze simkaart in je toestel te plaatsen?



Kun je mij anders in een privébericht het 097-nummer sturen waar je het account mee probeert aan te maken? Ik kan dan kijken of ik je hierbij verder kan helpen met het aanmaken. :)



Ik hoor graag van je of het gelukt is!
Hoi Amy,



Ik heb al geprobeerd om een account aan te maken zoals Dennis in deze topic heeft aangegeven. maar het telefoonnummer behorend bij mijn 4G voor Thuis verbinding was niet automatische ingevuld. ik heb mijn gegevens (telefoonnummer van 4G, e-mail, gebruikersnaam) ingevuld. Toen kreeg ik een berichtje dak ik een verificatie code zou krijgen via sms. Maar ik kan geen sms krijgen met dit nummer denk ik.

ik weet zeker dat ik met 4GVT verbinding heb gemaakt, het is momenteel de enige internetverbinding thuis 🙂
Reputatie 5
Hi Nermin4G,



Lastig dat dit niet lukt! Heb je hiervoor de stappen uit de openingspost gevolgd? Probeer je jezelf te registreren via deze link: https://www.t-mobile.nl/my/registreren? En weet je zeker dat 4G aan staat en je geen verbinding hebt met Wi-FI? :8



Ik ben benieuwd naar je reactie. Mocht het helemaal niet lukken dan helpen we je hier natuurlijk graag verder.
Hallo,

Ik heb 4G voor thuis en probeer een account te maken voor 4G. ık verbind met 4G maar mijn nummer is niet herkend dus ik heb nog niet een account kunnen maken. ik heb op de pc, i-pad en i-phone geprobeerd, maar het lukte allemaal niet.
Reputatie 5
@Marco H, @jsheikens

Ik heb jullie beiden aangemeld voor T-Mobile Extra. Jullie zouden hier binnen 24 uur een bevestiging van moeten ontvangen. Op dit moment moeten we 4G voor Thuis klanten handmatig aanmelden voor T-Mobile Extra en kan dit nog niet via My T-Mobile. We verwachten dat dit binnen enkele weken wel mogelijk zal zijn.



Excuses voor het ongemak!
Ook bij mij werkt activeren/aanmelden voor T-mobile Extra (nog) niet. Mijn T-mobile account op basis van registratie via het 097-nummer is inmiddels 3 dagen geleden.
Reputatie 1
@Xtreme_Machine

Het zou 24 uur na het activeren van je My T-Mobile account ook mogelijk moeten zijn om je aan te melden voor T-Mobile Extra. Is het inmiddels gelukt?



@Marco H

Goed te horen dat het inmiddels gelukt is met het aanmaken van je account. Je dient inderdaad een apart My T-Mobile account te maken voor 4G voor Thuis. We zijn aan het kijken of we je in de toekomst kunnen laten inloggen met één account voor al je diensten.



@Emiel Ernest

Aanmelden voor T-Mobile Extra moet 24 uur na het activeren van je My T-Mobile account mogelijk worden. Wil je het morgen nog eens proberen en aangeven of het is gelukt?




Had dus al specifiek een nieuw t-mobile account voor 4G thuis. Hier zag ik echter alleen mijn bestelling staan en geen verbruikstatus. Via de klantenservice heb ik een nog een nieuw t-mobile account aangemaakt met de pincode die ze telefonisch gaven, hier kon ik wel mijn verbruik bekijken.



Het aanmelden voor T-Mobile Extra gaat hier ook niet, graag zou ik ook horen wat ik hiervoor moet doen.
Registratie gelukt, kan nu mijn verbruik inzien. Bedankt.


@jsheikens

Momenteel is er een probleem waardoor je My T-Mobile account voor het volgen van je bestelling (we noemen dit My T-Mobile Start) niet automatisch omgezet wordt in een volwaardige My T-Mobile account om je verbruikstatus te kunnen monitoren. Je dient dus een nieuwe account aan te maken voor het volgen van je verbruik. Dit kan via https://www.t-mobile.nl/my/registreren.



Excuses voor het ongemak!




Ik zal maar niet vragen waar mijn 06/097-nummer staat, die staat natuurlijk gewoon op de achterkant van het kaartje 🙂
Dennis, dank je voor je snelle reactie en hoor het graag van je. Thnx
Reputatie 5
@Emiel Ernest

Ik heb zojuist even in je account gekeken en zie inderdaad dat het aanmelden voor T-Mobile Extra niet werkt. Ik ga dit intern voor je navragen en kom hier bij je op terug!



@jsheikens

Momenteel is er een probleem waardoor je My T-Mobile account voor het volgen van je bestelling (we noemen dit My T-Mobile Start) niet automatisch omgezet wordt in een volwaardige My T-Mobile account om je verbruikstatus te kunnen monitoren. Je dient dus een nieuwe account aan te maken voor het volgen van je verbruik. Dit kan via https://www.t-mobile.nl/my/registreren.



Excuses voor het ongemak!


Word je niet automatisch herkend? Deel het met ons in dit topic. Geef s.v.p. aan of je:


  • verbonden bent met je 4G voor Thuis verbinding (dus geen andere (wifi) verbinding)
  • welk apparaat je gebruikt (mobiel, tablet, etc. - vermeld ook het merk + model waar mogelijk)
  • of je de link https://www.t-mobile.nl/my/registreren hebt gebruikt




Zoals waarschijnlijk iedereen heb ik van T-mobile direct een account gekregen per mail na het plaatsen van de bestelling.



Deze heb ik geactiveerd maar hierin krijg ik mijn verbruik nog niet te zien.



Wanneer ik uitlog en naar de registratie pagina ga wordt ik niet herkend.

Ik gebruik alleen wifi via 4G modem, op een MSI laptop. Als ik mijn mobiel als wifi hotspot gebruik word ik wel herkend, maar dan via mijn 06-nummer.
Goedemorgen, t mobile account heb ik al enkele weken terug aangemaakt. Heb het nu net nog geprobeerd maar lukt nog steeds niet. Geeft aan dat dat niet mogelijk is bij dit abonnement. Ik hoor graag van je. Groeten
Reputatie 5
@Xtreme_Machine

Het zou 24 uur na het activeren van je My T-Mobile account ook mogelijk moeten zijn om je aan te melden voor T-Mobile Extra. Is het inmiddels gelukt?



@Marco H

Goed te horen dat het inmiddels gelukt is met het aanmaken van je account. Je dient inderdaad een apart My T-Mobile account te maken voor 4G voor Thuis. We zijn aan het kijken of we je in de toekomst kunnen laten inloggen met één account voor al je diensten.



@Emiel Ernest

Aanmelden voor T-Mobile Extra moet 24 uur na het activeren van je My T-Mobile account mogelijk worden. Wil je het morgen nog eens proberen en aangeven of het is gelukt?
Hallo,

ik heb nu ook 4G voor thuis, ik moet zeggen het werkt perfect en het kan alleen maar beter worden als de antenne geïnstalleerd wordt!

ik kan mij alleen niet aanmelden voor T Mobile Extra, klopt dit of doe ik iets fout?
Reputatie 1
Het is inmiddels een soort van gelukt. Met mijn eerste aangemaakte my t-mobile account kon ik alleen de bestelling zien. Samen met de klantenservice (kreeg geen sms binnen) heb ik een nieuwe my t-mobile account aangemaakt met het 097 nummer. Nog niet helemaal ideaal, omdat ik het 097 nummer nu moet onthouden.



In mijn beleving was de eerste maand gratis, maar heb de eerste factuur direct ontvangen. Zal wel ergens overheen gelezen hebben. Als zou ik een maand gratis wel waarderen gezien de dubbele kosten die ik nu nog heb voor mijn vaste internet aansluiting.
Reputatie 1
Hoe lang duur het voordat je My T-Mobile omgeving actief is? Heb me succesvol aangemeld, maar zie alleen nog maar mijn bestelling staan en bijvoorbeeld niet de verbruikstatus.



De link https://www.t-mobile.nl/my/registeren geeft hier trouwens nu de melding "De pagina die je zoekt lijkt niet te bestaan...".

Reageer