Beantwoord

waar kan ik ddns inschakelen in mijn router

  • 12 September 2023
  • 7 reacties
  • 193 Bekeken

Hallo ik heb een router bij jullie gekocht zo waat een jaar geleden.

Maar doordat ik iedere keer een ander ip adres krijg wil ik  ddns activeren op mijn router.

En waar moet ik dat doen en of is het mogelijk op mijn router 4 g voor thuis.

Want als het slecht weer is en hard regent dan gaat mijn router bovenste lampje rood branden en moet ik m herstarten om weer inet te krijgen.

icon

Beste antwoord door Sietsekatuin 12 September 2023, 20:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er zijn verschillende 4G modem/routers in de markt. Je kunt even inloggen en zoeken in de menu's waar DDNS benoemd wordt.  Staat dat nergens tussen, dan wordt het daarop niet ondersteund. Je IP adres wijzigt inderdaad minimaal 1 x per 24 uur.

Reputatie 3

Welke router hebben we het over?

Mijn t-mobile branded Huawei b618s mist de settings voor DDNS. In mijn andere originele b618s staan de DDNS settings onder “Security”.

 

ik heb een zte router voor 4 g thuis

ZTE_8ES2U2_2.4G sorry drukte op enter was nog niet klaar maar dit is dus alleen een router voor internet 4g thuis

Reputatie 3

Dat is een raar type nummer. Is het de ZTE MF289D?

Als je daarop zoekt met Google dan vind je wel waar die settings staan maar het kan dus zijn dat t-mobile die settings uit de firmware heeft gehaald.

 

kloprt het is de zte mf289d

Reputatie 7
Badge +14

Dat is een raar type nummer. Is het de ZTE MF289D?

Als je daarop zoekt met Google dan vind je wel waar die settings staan maar het kan dus zijn dat t-mobile die settings uit de firmware heeft gehaald.

 

Daarom mijn advies om gewoon binnen de router hiernaar te kijken. Een algemene gebruiksaanwijzing geeft geen uitsluitsel of het ook hier te gebruiken is.

Reageer