Beantwoord

4G smartphone 5G abonnement

  • 31 July 2023
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

Hallo, iemand die me kan helpen?

Ik heb een 4g smartphone. Bij verlengen van het abonnement wordt ook 5g (gratis) aangeboden.

Werkt de 4g smartphone normaal (met 4g/3g) als wordt gekozen voor een 5g abonnement.

Mogelijk dat ik dit of volgend jaar een nieuwe 5g smartphone aanschaf en dan dus al vast gereed ben voor de nieuwe situatie.

Gr. Hans

 

icon

Beste antwoord door Cristien 31 July 2023, 17:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @HansOmlo  Ja hoor geen zorgen. Welke gsm heb je? Meestal kan je ook in de instellingen van je telefoon kijken of je hem om kan zetten naar 5 G. 
5G wordt trouwens voor nieuwe klanten gratis aangeboden, maar stel je daar nog niet te veel van voor. 

Reputatie 7
Badge +14

@HansOmlo 

CrisTien, bedankt voor de info en nee, mijn "oude" smartphone kan niet worden ingeschakeld naar 5g.

Gr. Hans

Reputatie 7
Badge +15

@HansOmlo 

Bij verlengen met toestel is het toestel vaak goedkoper dan dat je hem los koopt 🙂

Reputatie 7
Badge +14

Beste @HansOmlo  Dan nog moet het toestel gewoon werken. Ga anders even langs een shop van TM daar kunnen ze je precies vertellen hoe het zit om je gerust te stellen.

Is er iemand in jouw omgeven met 5G abonnementen vraag dan even of je de simkaart in jouw gsm mag testen als dat je gerust stelt 

Reputatie 7
Badge +14

@HansOmlo ik heb dit nog gevonden op de TM site.

 

  • Wordt 4G vervangen door 5G?

    Voorlopig niet. Als je geen gebruikmaakt van 5G, blijf je gewoon verbonden via ons meest bekroonde 4G-netwerk.

 

5G is de opvolger van 4G. Het 5G-netwerk biedt je in de toekomst ongekende snelheden, eindeloze mogelijkheden en een nóg betere netwerkervaring.

De voordelen van 5G bij T-Mobile 

  • Stabieler internet 
  • 5x op rij best geteste mobiele netwerk van Nederland
  • Landelijk dekkend 5G netwerk

Wat heb ik nodig voor 5G?

  1. 5G - abonnement
    Alle abonnementen zijn inclusief 5G-toegang.
  2. 5G - toestel
    Voor toegang tot het 5G-netwerk heb je een toestel nodig dat geschikt is voor het nieuwe netwerk.
  3. 5G - netwerk 
    Het 5G netwerk is landelijk dekkend.

Reageer