Beantwoord

5G in nieuwe bundel aan- en uitzetten?

  • 31 August 2021
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Hallo, onlangs heb ik mijn abonnement verlengd middels SIM-only voor 2 jaar. Ik heb hier 5G-toegang bijgenomen. Momenteel heb ik nog geen 5G-toestel maar ik heb alvast de 5G-optie in het abonnement opgenomen omdat ik dan, wanneer het mij uitkomt, een ander los (5G-)toestel kan aanschaffen. Ik ging er hierbij van uit dat die 5G-toegang de komende 2 jaar gewoon in het abonnement ingebakken zit en niet veranderd kan worden.

Nu begreep ik onlangs dat ik wellichthelemaal niet zo moeilijk had hoeven doen omdat je - naar believen - maandelijks gewoon 5G-toegang kan aan- danwel uitzetten. Klopt dit?

Het is overigens maar 2 euro per maand dus geen schokkend bedrag, maar iedere maand dat je de 5G-optie onnodig hebt aanstaan is toch ergens een beetje zonde als het verhaal klopt.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 August 2021, 09:10

Bekijk origineel

2 reacties

Nu begreep ik onlangs dat ik wellichthelemaal niet zo moeilijk had hoeven doen omdat je - naar believen - maandelijks gewoon 5G-toegang kan aan- danwel uitzetten. Klopt dit?

Het is overigens maar 2 euro per maand dus geen schokkend bedrag, maar iedere maand dat je de 5G-optie onnodig hebt aanstaan is toch ergens een beetje zonde als het verhaal klopt.

 

Klopt, de 5G functionaliteit is optioneel (bundel) en is maandelijks opzegbaar.

Via deze pagina (My T-Mobile omgeving) kun je de optie maandelijks in- & uitschakelen.

Helder, dank je wel!

 

Reageer