Beantwoord

5G toegang stopgezet?

  • 5 February 2024
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

Ik heb in oktober mijn abonnement verlengd, de nieuwe ging gisteren in. Nou kreeg ik gisteren ineens een sms dat mijn 5G toegang is stopgezet. Hoezo dat? Ik kan er helemaal niets over vinden dat dit niet in mijn nieuwe abonnement zou zitten. En de zin “mis je ons 5G netwerk? Zet 5G Toegang gewoon weer aan via Mijn Odido” in de sms slaat ook nergens op, want WAAR in Mijn Odido dan?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 8 February 2024, 12:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Metalmakker  Welkom bij Odido
My Odido is je account op de website of den app. 
Kijk eens of je 5G daar weer aan kan zetten.

https://www.odido.nl/login 

MVG. Cristien

Goedemorgen @Metalmakker  Welkom! 
My Odido is je account op de website of den app. 
Kijk eens of je 5G daar weer aan kan zetten.

https://www.odido.nl/login 

MVG. Cristien

Ik weet wat Mijn Odido is. Er is alleen nergens een optie om dit aan of uit te zetten. Waarom zou je het überhaupt uitzetten? Als ik kijk welk abonnement ik heb staat er gewoon bij dat ik 5G heb. Onbegrijpelijk dit.

Reputatie 7
Badge +14

@Metalmakker Dat sms’je kan een vergissing zijn.

Zet je telefoonnummer en geboortedatum in je forum account (wij klanten kunnen dat niet lezen.

De moderators kunnen je dan verder helpen want ik kan het ook niet zo snel vinden.

@Metalmakker Dat sms’je kan een vergissing zijn.

Zet je telefoonnummer en geboortedatum in je forum account (wij klanten kunnen dat niet lezen.

De moderators kunnen je dan verder helpen want ik kan het ook niet zo snel vinden.

In je profiel is geen invulveld voor je telefoonnummer. Niet bij mij in ieder geval. 

Reputatie 7
Badge +14

@Metalmakker Plaats het bovenin waar ze vragen om klantnummer internet en TV.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Metalmakker, tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Normaal gesproken staat de 5G optie onder Abonnementen, maar bij jou is deze niet zichtbaar, omdat je met jouw abonnement standaard 5G hebt. Er is op dit moment een probleem bekend dat 5G niet altijd activeert bij een nieuw contract. Ik heb daarom direct een case (68955213) voor je doorgezet naar onze IT-afdeling. Zij gaan dit voor je oplossen. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd momenteel op 25 dagen staat, dus het kan even duren, maar het kan ook altijd eerder. Zodra ze dit hebben opgelost word je per mail of SMS door ze op de hoogte gesteld. Laat je het ons weten zodra het is opgelost? We horen het graag van je! 😄

Reageer