Beantwoord

Abbonement niet koppelen aan account of mobiele nummer

  • 5 February 2024
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 1

Het lukt mijn dochter en mij niet om ons nummer te koppelen aan een abbonement. Er is al vanalles achter de schermen weggehaald door jullie en zelfs al naar de technische dienst kan nou niemand mijn dochter en mij helpen. Mijn dochter heeft een eigen account en die keijgt dezelfde foutmelding

[Screenshot verwijderd. 06-nummer was zichtbaar!]

icon

Beste antwoord door silvia1975 12 February 2024, 18:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @silvia1975, slim dat je om hulp vraagt! 

Is de code binnen 10 minuten gebruikt? Komen alle NAW-gegevens overeen? Kun je het klantnummer van het abonnement dat gekoppeld moet worden in jouw community-profiel plaatsen, alsjeblieft? Dan kan ik uitpluizen waar het probleem ligt!

Reputatie 1

Ik weet niet wat mij  abbonementnummer is want door een fout van mijn kant is met dit nummer een contractovername geweest en nu is alles weer zoals het was als het goed is alleen krijg ik mijn abbonement niet gekoppeld

Reputatie 7
Badge +9

Hi Silvia, ik zie nu dat je ook en eigen topic hebt aangemaakt, dus laten we hier verder praten. Ik heb nog eens gekeken, maar ik zie geen oude Mijn Odido-accounts aan je 06-nummer of e-mailadres staan. Ik zie ook geen leeg Mijn Odido-account op het e-mailadres waarmee je inlogt (mits dit h***e@ziggo.nl is). Dus dat is wel apart, aangezien ik in je screenshot wel zie dat je een account hebt aangemaakt. Ik heb de vraag momenteel uitstaan bij mijn collega, wellicht kan hij iets meer vinden. Ik weet wel dat contractovername momenteel vertraagd is, dus dit zou er nog mee te maken kunnen hebben.

Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie:

  • Het 06-nummer van je dochter, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN en het e-mailadres waarmee ze inlogt
  • Jouw 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt

Ik zie je bericht graag tegemoet en dan kijk ik alvast wat ik voor je dochter kan doen! 😄

Reputatie 1

En nog steeds kan ik  niet koppelen aan mijn abbonment kan niets zien ,niet mijn verbruik en mijn facturen hopende wordt het nu snel opgelost ,zou ook iedere keer terug gebeld worden maar dat is sinds januari 2024 niet gebeurd. Mijn dochter kan ook niet koppelen aan haar abbonement dus hetzelfde probleem.

Reputatie 1

Her is gelukkig nu opgelost door jeroen van odido

Reputatie 7
Badge +9

Hi Silvia, superfijn dat het inmiddels is opgelost door Jeroen. Bedankt voor het laten weten! 😄

Reageer