Beantwoord

Abbonnement toevoegen

  • 18 September 2023
  • 11 reacties
  • 355 Bekeken

Wanneer ik mijn abonnement wil koppelen aan mijn account krijg ik een foutmelding na het invoeren van de verificatiecode. Ik zag bij anderen ook dit probleem en toen werden deze vragen gesteld.

Is het inmiddels gelukt? Welke foutmelding krijg je te zien? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in? XXXX
  • Welk nummer probeer je te koppelen? XXXX
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke? “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.” Dit krijg ik al 2 dagen lang.
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei? Beide al meerdere keren.
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)  17 september 2023 17:00 uur.
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 19 September 2023, 09:37

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sarah Logge 

Zou je mij deze antwoorden op mijn vragen in een privébericht naar mij kunnen sturen? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. Ik zie die graag tegemoet!

ik ben twee dagen bezig met mijn abbnomment aan mij account toevoegen maar helaas krijk ik altijd foutmeldeing wat kan ik doen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Fadibrufin

Welke foutmelding krijg je te zien? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

 

Ik heb de laatste 3 dagen precies hetzelfde probleem

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Prithvi 

 Zou je mij dan ook een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik ook voor jou je case door naar onze technische afdeling. 

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

 

zelfde probleem Ik kan ook geen abonnement toevoegen aan mijn account. ik krijg de hele tijd een foutmelding

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rahul123, heb je meerdere abonnementen (mobiele of ook een thuis abonnement)? Controleer allereerst even of de abonnementen die je wil koppelen op exact dezelfde naam, voorletters, adres en geboortedatum staan. Staat dit allemaal juist? Stuur me dan een privébericht met je gegevens voor de abonnementen die je wil koppelen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er voor je in!

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de verificatiecode. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Cascarino21, stuur mij even een privébericht met de gegevens die je aan elkaar wil koppelen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en als het om een Thuis-abonnement gaat ook je klantnummer van Thuis. Dan help ik je graag verder!

Hoi @Cascarino21, stuur mij even een privébericht met de gegevens die je aan elkaar wil koppelen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en als het om een Thuis-abonnement gaat ook je klantnummer van Thuis. Dan help ik je graag verder!

Ik heb ook hetzelfde probleem :(, ik heb je een bericht gestuurd met de eerdere informatie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Odayallan, thanks voor je bericht. Ik kom bij je! 

Reageer