Beantwoord

Abonnement afkopen NU!

  • 19 February 2024
  • 4 reacties
  • 742 Bekeken

Ik wil nu weten wat het kost om mijn telefoon abonnement af te kopen. Abonnement loopt af in augustus. Ook mijn internet thuis abonnement moet worden opgezegd.

 

OP GEEN ENKELE MANIER IS ER CONTACT te krijgen. De chatbot zegt alleen maar dat het druk is, telefoon doet het gewoon niet. Gewoon onbereikbaar, ga maar naar de community, nou hier mijn beklag, wat iedereen dan ook gelijk kan lezen. 

EN gegevens van überhaupt mijn internet thuis abonnement kan ik niet meer inzien na de overname. Niet meer inloggen, geen inzage in abonnement of facturen. Ronduit slecht geregeld. Als je iets overneemt moet je het verbeteren, niet verslechteren. 

Om nog maar niet te spreken over het netwerk, wat nu helemaal bagger is.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 19 February 2024, 16:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Altijd vervelend om te lezen dat je ze niet te pakken krijgt. Het kan natuurlijk voorkomen dat je net belt als het druk is. Het probleem met niet kunnen inloggen moet toch door Odido te verhelpen zijn, lijkt me. Heb je daar niet eerder contact over gehad? Kan me zeker niet voorstellen dat het slechter is geworden, alleen door de naam. Het gras is bij de buren altijd groener en elk netwerk heeft wel eens zo z’n momenten. Toch jammer dat je besluit om te vertrekken. Heb je iets aan onderstaande informatie?

Meer informatie Afkopen en opzeggen
Antwoord op: afkopen abonnement
Natuurlijk vinden ze het jammer dat jij je contract wilt opzeggen. Je kunt op verschillende manieren je contract opzeggen, bijvoorbeeld via Mijn Odido (direct naar digitale opzegformulier) of bel naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Odido medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @SuusS94, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Er zijn altijd meerdere manieren om met ons in contact te komen, onze Community is hier een voorbeeld van. Als telefonisch of de chat niet lukt, kun je ook nog altijd contact opnemen met ons webcareteam via Facebook (Odido Nederland) of Twitter/X (@OdidoNederland). Bekijk alle contactopties op https://www.odido.nl/service. 

Zelf ben ik van de mobiele afdeling en laten we er eerst voor zorgen dat je meer duidelijkheid op dat gebied krijgt. In je account zie ik dat je mobiele abonnement nog loopt tot en met 17-8-2024. Als je het abonnement wilt opzeggen, dien je deze af te kopen. Houd er rekening mee dat je sowieso altijd een maand opzegtermijn bij ons hebt. Bij afkoop betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). De berekening kan ik nu systematisch niet voor je maken, omdat er al een opzegging bij je abonnement staat verwerkt. Echter, gaat het om een reguliere opzegging per de einddatum van je abonnement. Begrijp ik het goed dat je je abonnement eerder wilt opzeggen? Kan ik de huidige opzegging voor je annuleren en een nieuwe opzegging met afkoop voor je verwerken? Zodra ik de huidige voor je heb geannuleerd, zal ik je eerst in dit topic aangeven hoe veel het je zou kosten. Als je hierop akkoord geeft, hoeven we alleen nog even een extra verificatie uit te voeren en daarna kan ik direct voor je aan de slag gaan! 

Zodra dat geregeld is, tag ik mijn collega's van Internet + TV, zodat zij je op dat gebied verder kunnen helpen! 

Ik verneem het graag van je! 

Reputatie 2

Als telefonisch of de chat niet lukt, kun je ook nog altijd contact opnemen met ons webcareteam via Facebook (Odido Nederland) of Twitter/X (@OdidoNederland). Bekijk alle contactopties op https://www.odido.nl/service. 

 

Ik gebruik geen Facebook en X (Twitter).. Blehh.

Reputatie 1

Hi @melroy89, in dat geval zijn er gelukkig nog andere manieren om ons te bereiken! Alle contactmogelijkheden kun je vinden via onze website: https://www.odido.nl/service. Je kunt je vraag ook altijd stellen via onze Odido Community. Er zit altijd iemand klaar om je helpen! 

Reageer