Beantwoord

abonnement gekoppeld aan ander (onbekend) account

  • 28 September 2023
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Bij uitblijven reactie op oud topic bij deze een nieuw topic.

Ik heb reeds contact gehad met een van de moderators hierover, de technische afdeling is ook betrokken geweest en stuurde mij een sms dat het probleem opgelost was. Dit is echter niet het geval, het abonnement is nog steeds gekoppeld aan een mij volledig onbekend account.

Het betreft hier niet mijn eigen nummer (06-14xxxx32) maar het nummer van mijn dochter welke op mijn naam staat (06-41xxxx36). Het duurt nu wel een beetje lang, ik wil graag mijn specificaties inzien vanwege een hoge rekening.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

 

Groet,

Jacco

icon

Beste antwoord door Cristien 28 September 2023, 09:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @JaccoD Het heeft geen zin om topics over hetzelfde onderwerp te blijven openen.

Je vind Hier je topic terug. Lees de huisregels nog eens door. Je was al eerder gewaarschuwd.

 

 

Goedemorgen @JaccoD Het heeft geen zin om topics over hetzelfde onderwerp te blijven openen.

Je vind Hier je topic terug. Lees de huisregels nog eens door. Je was al eerder gewaarschuwd.

 

Je .werkt niet eens bij Odido, pffff

Reputatie 7
Badge +16

Het is niet toegestaan om dubbele topics aan te maken. Probeer je aan de regels te houden. Ik snap dat het soms misschien wat onduidelijker is wat wel of niet toegestaan is, maar we hebben je al eens gewaarschuwd. Bij een volgende overtreding gaan we over op een ban. Dank voor je begrip! 

Dit topic gaat nu op slot.