Beantwoord

Abonnement i.c.m. toestel niet mogelijk

  • 29 February 2024
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Graag zou ik mijn abonnement willen verlengen met een Iphone 15 Pro, maar krijg elke keer deze melding. Waarom is het niet mogelijk om voor dit toestel te kiezen terwijl hij gewoon tussen de mogelijkheden staat?

 

 

icon

Beste antwoord door Cristien 29 February 2024, 18:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @VIPE95 Welkom in de community van Odido.

Heb je al eerder bij Odido een abonnement gehad met een telefoon ?

Is er een betaal achterstand?

Maak je Gebruik van  een buitenlandse bankrekening?

 

Hallo @VIPE95 Welkom in de community van Odido.

Heb je al eerder bij Odido een abonnement gehad met een telefoon ?

Is er een betaal achterstand?

Maak je Gebruik Javan een buitenlandse bankrekening?

 

ja, wil nu voor de 3e keer verlengen. Dus al 4 jaar bij Odido

 

geen betaal achterstand en geen buitenlandse rekening

 

Reputatie 7
Badge +14

@VIPE95  Misschien een storing of andere rede zoals een BKR registratie.

Wat je kan doen is wachten op hulp van de moderators  (het kan even duren het is erg druk) of langs de shop gaan voor snelle hulp.

https://www.odido.nl/winkels laat even weten wat je besluit is

Succes en fijne avond

Reputatie 7
Badge +9

Hi VIPE, tof dat je bij ons blijft met je verlenging en met een nieuw toestel! Uit de foutmelding in je screenshot klinkt het alsof je niet door de kredietcheck heenkomt. Neem direct even contact op met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 of zoals @CrisTien zegt kan je inderdaad ook langs 1 van onze winkels gaan. Onze shop adviseurs kunnen je hierbij helpen en meer duidelijkheid geven. Ik hoop dat het met hulp van mijn collega's toch lukt en we horen het graag van je! 😊

Reageer