Beantwoord

Abonnement naar PrePaid verificatie

  • 28 July 2023
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb telefonisch contact gehad met t-mobile wat betreft het omzetten van mijn abonnement naar prepaid.

 

Nu heb ik een bevestiging gekregen via de mail van het opzeggingsverzoek, maar daarin staat dat mijn simkaart inactief wordt na het verlopen van mijn abonnement en ik mijn nummer ook zou verliezen.

Dit is niet in lijn met wat ik telefonisch had aangegeven, want ik wil juist met dit nummer hierna klant blijven bij t-mobile maar dan met een prepaid ipv abonnement. Kan er geverifieerd worden of de verandering goed is doorgegeven zodat ik straks niet mijn nummer verlies? Alvast Bedankt!

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door MvH1 30 July 2023, 12:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MvH1

Volgens mij kun je gewoon nummerbehoud aanvragen online.
Voor de zekerheid stuur ik even deze link mee https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/overstappen/naar-prepaid

Hopelijk weet je zo voor nu voldoende en wens ik je alvast een fijn weekend! 😎

 
 

Bedankt, wat in de link staat is dus precies wat ik heb gedaan (telefonisch contact). Ik heb echter alleen een bevestiging gekregen via mail van het stopzetten van mijn abonnement en niet van het omzetten naar prepaid.

Graag hoor ik dus van een medewerker voor de zekerheid of dit ook verwerkt is, opdat ik niet straks mijn nummer kwijtraak.

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +4

 
 

Bedankt, wat in de link staat is dus precies wat ik heb gedaan (telefonisch contact). Ik heb echter alleen een bevestiging gekregen via mail van het stopzetten van mijn abonnement en niet van het omzetten naar prepaid.

Graag hoor ik dus van een medewerker voor de zekerheid of dit ook verwerkt is, opdat ik niet straks mijn nummer kwijtraak.

 

Groetjes

Dan hebben we het in ieder geval gedubbelcheckt ;-) 
Laten we even reactie van een moderator afwachten, of wat natuurlijk nog sneller zou zijn is als je even langs een T-Mobile winkel gaat. Dan krijg je meteen uitsluitsel, of je kunt vanuit de winkel telefonisch contact opnemen met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MvH1 

Ik wil graag voor je controleren op welke manier je abonnement is stopgezet. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren of je omzetting naar PrePaid correct is uitgevoerd. 

Hi Hajar,

 

Ik heb uiteindelijk gisteren telefonisch contact opgenomen en alles lijkt nu in orde, dus geen hulp nu nodig. Alsnog bedankt voor de moeite!

 

Reageer