Beantwoord

Abonnement niet gekoppeld aan account

  • 21 February 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Ik had een Tele2 abonnement. Doen die verliep ging ik over naar een T-mobile abonnement. In deze overgang is Odido ontstaan. Mijn nieuwe T-mobile abonnement is wel over gegaan naar een Odido abonnement met nummerbehoud, maar ik krijg mijn abonnement gegevens niet te zien als ik inlog op mijn Odido. Er staat alleen dat mijn oude abonnement is gestopt. Als ik een nieuw abonnement wil toevoegen met het zelfde nummer staat er logischerwijs dat dit nummer al is gekoppeld aan mijn account.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 21 February 2024, 15:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey Marijn, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je nu weer een nieuw abonnement bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad het oude account gekoppeld staan. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer