Beantwoord

Abonnement nog actief na overstap provider

  • 28 August 2023
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Beste,

Ik heb een maand geleden mijn sim-only abonnement opgezegd, aangezien ik wil overstappen naar een andere provider (Vodafone). Ik heb gekozen voor nummerbehoud en de berichten ontvangen dat het abonnement bij Vodafone ingaat op de dag dat het abonnement bij T-Mobile afloopt.

Aangezien ik aan het einde van mijn contractperiode zat, was mijn simonly abonnement maandelijks opzegbaar, en zou het inderdaad een maand duren voordat mijn abonnement zou zijn afgelopen. Ook in mijn laatste factuur staat dat ik slechts heb betaald tot en met 27 augustus. 

Vandaag (28 augustus) ben ik echter nog steeds verbonden met het T-Mobile netwerk en ontvang ik nog steeds SMSjes op mijn T-Mobile simkaart. In de T-Mobile app staat dat mijn abonnement begin augustus al afgelopen zou zijn en tegelijkertijd staat er dat ik over 6 dagen nieuwe tegoeden krijg. 

Mijn vraag is: wanneer is mijn abonnement afgelopen en wanneer gaat het abonnement bij Vodafone in? Bedankt voor jullie hulp.

icon

Beste antwoord door eric 28 August 2023, 11:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Als je nog sms kan ontvangen op jouw nummer op je t-mobile simkaart,  dan is nummerbehoud nog niet gedaan. De aanvraag heb je bij Vodafone gedaan en zij hebben dit 'afgestemd' met t-mobile.  De bevestiging moet je van Vodafone krijgen. Check even met hen wat de datum van porteren is geworden.

Reageer