Beantwoord

Abonnement onderdelen incorrect & toevoegen nummer lukt niet

  • 30 October 2023
  • 10 reacties
  • 204 Bekeken

Beste,

 

een 2 maanden geleden hebben we onze dochter (telefoonnummer) uit ons abonnement gehaald (woont niet meer thuis en ivm nieuw abo voor haar) en we wisten dat dit effect zou hebben op de kortingen.

Nu kregen we de nieuwe rekening en natuurlijk kijk je dan eens beter naar de onderdelen .. en zagen we dat er nog steeds betaald werd voor een TV recorder.

Maar deze hebben we in 2019 (ja en valt ons nu pas op 😂) al opgezegd en hiervan ook een bevestiging van inlevering ontvangen.

 

Daarnaast proberen we een ander telefoonnummer toe te voegen maar dit blijft een foutmelding geven. Dit is 1,5 jaar geleden ook al eens gepoogd, en toen ook met een foutmelding.
Graag zouden we dit nummer wel willen toevoegen (is ondertussen 2 dagen geleden ook ontkoppeld van het account waar het aan gekoppeld zat).
Dit omdat op die manier alles in 1 overzicht staat ipv apart.

 

Kan iemand ons daarmee helpen?

 

Groet

Sander van den Berg (account staat op Soscha, 06-*****357)

 

icon

Beste antwoord door sosenco 6 November 2023, 11:32

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Sander, altijd goed om goed naar je factuur en rekeningen te kijken! En wat betreft de TV recorder; beter laat dan nooit! 

Over het toevoegen van je telefoonnummer. Probeer je twee abonnementen te koppelen in 1 Mijn Odido-account? Of probeer je 1 mobiel abonnement te koppelen aan een bestaand Mijn Odido-account voor Thuis? Contoleer allereerst even of beide abonnementen op exact dezelfde naam (voorletters!), geboortedatum en adres staan. Mocht dit nog niet het geval zijn, dan zal er er eerst een contractovername moeten plaatsvinden. Klopt het wel allemaal; stuur me dan de volgende gegevens:

  • Als het alleen om mobiel gaat; 2x 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Mocht het om een Thuis-abonnement gaan; postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN

Dan kijk ik direct met je mee! 😄

@Tommie van Odido zou jij willen kijken naar de TV recorder waar Sander nog voor betaald? (Klantnummer staat in zijn profiel)

Hoi Sander, altijd goed om goed naar je factuur en rekeningen te kijken! En wat betreft de TV recorder; beter laat dan nooit! 

Over het toevoegen van je telefoonnummer. Probeer je twee abonnementen te koppelen in 1 Mijn Odido-account? Of probeer je 1 mobiel abonnement te koppelen aan een bestaand Mijn Odido-account voor Thuis? Contoleer allereerst even of beide abonnementen op exact dezelfde naam (voorletters!), geboortedatum en adres staan. Mocht dit nog niet het geval zijn, dan zal er er eerst een contractovername moeten plaatsvinden. Klopt het wel allemaal; stuur me dan de volgende gegevens:

  • Als het alleen om mobiel gaat; 2x 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Mocht het om een Thuis-abonnement gaan; postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN

Dan kijk ik direct met je mee! 😄

@Tommie van Odido zou jij willen kijken naar de TV recorder waar Sander nog voor betaald? (Klantnummer staat in zijn profiel)



Dag Marciano,

ook hier nog dank voor het helpen met de twee abonnementen.
Kan @Tommie van Odido nog kijken naar de TV recorder / betalingen?

Alvast bedankt

Groet
Sander

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Sander, ook hier bedankt voor je reactie en uiteraard graag gedaan! 😄

Mijn collega @Tommie van Odido is op dit moment afwezig, dus ik tag @Jason van Odido even. Zou jij kunnen kijken naar de Thuis-situatie van de klant willen kijken?

Groetjes,

Marciano

Hoi Sander, ook hier bedankt voor je reactie en uiteraard graag gedaan! 😄

Mijn collega @Tommie van Odido is op dit moment afwezig, dus ik tag @Jason van Odido even. Zou jij kunnen kijken naar de Thuis-situatie van de klant willen kijken?

Groetjes,

Marciano



 

Dag @Jason van Odido 

heb je al tijd gehad hier naar te kijken

Groet
Sander

@Jason van Odido @Marciano van Odido 

Kunnen jullie hier nog naar kijken?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Sander, sorry voor de late reactie! Ik stuur je bericht nu direct door naar een van mijn collega's van Thuis en dan komen we vandaag nog bij je terug! 

Hoi Sander, sorry voor de late reactie! Ik stuur je bericht nu direct door naar een van mijn collega's van Thuis en dan komen we vandaag nog bij je terug! 

He Marciano
helaas zijn we al bijna een weekje verder :-)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sosenco, excuses voor mijn late reactie. Ik gok dat jouw topic in de verkeerde bak terecht gekomen is. 

Ik ben meteen voor je gaan kijken maar volgens ons systeem moet je nog een Tv box in bezit hebben. Ik zie dat je in 2019 twee Entone Kamai 510 Tv boxen hebt opgezegd, maar je hebt nog een Entone Amulet met harddiskrecorder in bezit. Deze is op 18-09-2015 besteld en nooit opgezegd. Kan je mij iets meer duidelijkheid geven?

He Tommie,

er is inderdaad wat verwarring ontstaan hier over het aantal kastjes dat je noemt.
En we dachten zelf echt dat we destijds alle kastjes hadden opgestuurd, maar na dozen opentrekken zie ik inderdaad dat we de Entone Amulet (toen nog met Vodafone voor verandering/overname) nog hebben liggen

Mijn welgemeende excuus daarvoor, dacht ik echt ik die destijds had opgestuurd

Ik zal dit gaan aanmelden binnenkort, want we gebruiken het toch niet (alles via de mobile/apps)

Groet

Sander

Reputatie 6
Badge +3

Dit kan natuurlijk gebeuren, @sosenco. Fijn dat het is uitgezocht! Mocht er nog iets zijn, dan weetje ons of de Community te vinden. Geniet van je dag! 😊

Reageer