Beantwoord

Abonnement Sim only verlengen is duurder uitgekomen

  • 10 December 2023
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb momenteel mijn abonnement verlengd (Onbeperkt bellen en 15 GB internet) en zal 20 euro per maand ervoor betalen.

Als ik nu op de website van Odido ga en dan naar Sim Only dan zie ik een pakket (Unlimited Start, onbeperkt bellen en internet) voor 20 euro.

Snap het nu even niet, kan ik ook gewoon de Unlimited start nemen en 20 euro per maand betalen? Kan dat namelijk in mijn account selecteren maar het kost me uiteindelijk 25 euro per maand.

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 December 2023, 23:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De unlimited SAMEN voor €20,- klopt, maar dat kun je alleen kiezen als je eerst een unlimited abonnement voor de normale prijs (start, basis, plus of premium) hebt aangeschaft onder jouw account. Dan is een volgend abonnement voor je huisgenoot/kind/echtegenote voor hetzelfde pakket slechts €20,-

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Volkan1993 

Je hebt geen klantvoordeel (2 Odido abonnementen op hetzelfde adres). Mocht er nog wel een extra abonnement bij komen dan krijg jij 5GB extra per maand en €2,50 korting per maand. De andere krijgt natuurlijk ook voordelen.

Unlimited start voor 20 euro is inclusief klantvoordeel, zonder klantvoordeel is het 25 euro.

Reageer