Abonnement sim only wijzigen naar met toestel die bij belsimpel

  • 18 January 2024
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi,
ik heb het eigenlijk vraag over zoals wat er titel stond, ik heb op dit moment een abonnement met sim only die duurt nog paar even, wat het vraagd is eigenlijk als je bij belsimpel telefoon abonnement halen met van odido en behuid je de nummer, maak je dan een nieuwe abonnement van je odido of je bestaande abonnement wordt geupdate met een nieuwe toestel. Als dan het antwoordt is eigenlijk bij eerste opties, is daar ook een alternatieve zodat je abonnement wordt niet gedubbeld?

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi ZRoku, van harte welkom op de Community! Tof dat je je abonnement wil verlengen met een nieuw toestel! Heb je al een toestel op het oog? 😎

Als je via Belsimpel je abonnement wil verlengen met een abonnement van ons, zorg er dan voor dat je inderdaad nummerbehoud selecteert (huidig 06-nummer meenemen of verlengen). Dan gaat je huidige abonnement over op je verlenging, zodat je niet 2 abonnementen hebt lopen. Mocht je een toestel willen dat wij zelf ook aanbieden, kijk dan vooral in onze webshop. We hebben momenteel veel mooie acties lopen!

Laat je het me weten of het is helemaal is gelukt? 😄

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi ZRoku, van harte welkom op de Community! Tof dat je je abonnement wil verlengen met een nieuw toestel! Heb je al een toestel op het oog? 😎

Als je via Belsimpel je abonnement wil verlengen met een abonnement van ons, zorg er dan voor dat je inderdaad nummerbehoud selecteert (huidig 06-nummer meenemen of verlengen). Dan gaat je huidige abonnement over op je verlenging, zodat je niet 2 abonnementen hebt lopen. Mocht je een toestel willen dat wij zelf ook aanbieden, kijk dan vooral in onze webshop. We hebben momenteel veel mooie acties lopen!

Laat je het me weten of het is helemaal is gelukt? 😄

Hi ZRoku, van harte welkom op de Community! Tof dat je je abonnement wil verlengen met een nieuw toestel! Heb je al een toestel op het oog? 😎

Als je via Belsimpel je abonnement wil verlengen met een abonnement van ons, zorg er dan voor dat je inderdaad nummerbehoud selecteert (huidig 06-nummer meenemen of verlengen). Dan gaat je huidige abonnement over op je verlenging, zodat je niet 2 abonnementen hebt lopen. Mocht je een toestel willen dat wij zelf ook aanbieden, kijk dan vooral in onze webshop. We hebben momenteel veel mooie acties lopen!

Laat je het me weten of het is helemaal is gelukt? 😄

Hi Marciano bedankt voor je uitleg maar ik wil ook confirmeren over het contract abonnement zelf bij belsimpel zelf heeft gezegd dat je kan bestellen vanaf 4 maanden voor het einde van je contract, wat is het gebeurd als je dan eerder dan 4 maanden?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, je kan inderdaad 4 maanden voor het einde van je contract verlengen. Ik heb direct op je e-mailadres gezocht en ik kom uit op een 06-nummer met 21 op het eind. Dit abonnement loopt nog tot en met 12-10-2025. Als je nu al een verlenging zou aanvragen met nummerbehoud, zal deze worden afgekeurd, omdat je nog binnen je contracttermijn zit. Zou je nu al willen verlengen naar een ander abonnement?

Hoi, je kan inderdaad 4 maanden voor het einde van je contract verlengen. Ik heb direct op je e-mailadres gezocht en ik kom uit op een 06-nummer met 21 op het eind. Dit abonnement loopt nog tot en met 12-10-2025. Als je nu al een verlenging zou aanvragen met nummerbehoud, zal deze worden afgekeurd, omdat je nog binnen je contracttermijn zit. Zou je nu al willen verlengen naar een ander abonnement?

Hoi marciano, bedankt voor je snel reactie. Dat is klopt dat ik wil nu een toestel abonnement want vroeger had ik niet bedacht dat ik een niewe toestel nodig, maar dus wat van je antwoord is dat mijn keuze is alleen maar dat ik een nieuwe abonnement hebben? Of daar is andere route zodra ik vernieuwen met toestel erbij?

Reputatie 7
Badge +9

Hi, geen dank! Ik heb direct nog eens gekeken en ik zie dat je wel in aanmerking komt voor Jump Renewal (Toestel Flexibiliteit). Dit betekent dat je kan verlengen naar een abonnement met toestel. Als je dit bij ons doet is dat geen probleem. Dit kan in een van onze Shops, via Telesales (0800-0092) en via de webshop

Let op: het kan ook via externe partijen, zoals Belsimpel, echter bepalen zij zelf of ze hieraan meedoen. We hebben hier geen overzicht van. Sommige dealers rekenen extra kosten voor Toestel Flexibiliteit. Mocht je het via Belsimpel willen doen, neem dan zeker even contact met ze op voor vragen. Dan weet je zeker dat het goed komt! 😁

Laat je het me weten of het is gelukt?

Reageer