Beantwoord

Abonnement vrouw

  • 8 September 2023
  • 8 reacties
  • 99 Bekeken

Hallo, ik probeerde het abonnement van mijn vrouw aan mijn abonnements overzicht te koppelen. In haar account heb ik haar nummer ontkoppelt. Nu kwam ik er achter dat dit niet mogelijk is. Dit omdat het e-mail adres afwijkt. Nu probeer ik op haar account in te loggen om haar nummer weer hieraan te koppelen maar dat lukt nu niet meer. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 September 2023, 18:15

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @knocamf 

Om 2 abonnementen in 1 omgeving te koppelen moeten ze beide wel op dezelfde naam staan.

Het weer koppelen aan het eigen account moet lukken, is er een foutmelding die je ziet?

Ja, er is een foutmelding te zien: “er is een fout opgetreden. probeer het later weer". Wat wel lukte is: account aanmaken op ander e-mail adres, daar het losgekoppelde nummer aan koppelen. Dit heb ik nu maar gedaan omdat nu weer de instellingen etc. te zien zijn.

Balen dat niet alle abonnementen op een e-mail adres kunnen. Maakt het wel overzichtelijker(voor ons iig)

Reputatie 7
Badge +15

@knocamf 

Als je de Odido app gebruikt dan is het erg makkelijk om tussen beide accounts te switchen, je hoeft ook niet steeds opnieuw in te loggen 👍

Dank voor je snelle antwoord. Ja,je antwoord klopt, is zeker handig! Bedankt voor de tip!

 

Ik wil ook graag het account van mijn vrouw koppelen, zodat alles in 1 account staat en wij ook gebruik kunnen maken van Samen Unlimited. Kunnen jullie helpen? 

Vraag me ook af hoe Samen Unlimited werkt, schijnt pas na verlenging (van beide abo’s) te werken?

Reputatie 7
Badge +14

Dat laatste klopt. Het nieuwe type abonnement is vanaf september 2023 te koop. Zodra je het eerste abonnement verlengt naar unlimited start/basis/plus/premium kun je daarna het volgende abonnement verlengen of toevoegen voor €20,- voor hetzelfde abonnement type.

Begrijp ik het goed: als ik mijn abo verleng kan ik daarna een volgend account voor €20 toevoegen of moet die dan ook verlengd/nieuw zijn?

Reputatie 7
Badge +14

Abonnementen dienen van het unlimited type te zijn Na september 2023. Bestaande abonnementen kunnen na afloop van hun huidige contract termijn worden omgezet. 

Reageer