Beantwoord

Abonnement wijzigen lukt niet

  • 15 November 2023
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 1

Goedendag ,

als ik mijn abonnement wil wijzigen kan dat dan en staat er dat ik mijn abonnement deze maand al gewijzigd heb maar dat klopt niet .

ik heb mijn abonnement nog nooit gewijzigd dus ik ben op zoek naar de herkomst van dit probleem . 
heeft iemand dit ook of kan iemand me hiermee helpen ? 
 

groet Nick . 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 22 November 2023, 09:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Nick, gaat het om het nummer met 74 op het eind? In dat geval zie ik dat je een bewindvoerder hebt. Om je abonnement te wijzigen, moet je bewindvoerder contact opnemen met zijn of haar contactpersoon via een brief of per mail. Mits zij akkoord geven, komt het helemaal goed! 😄

Reputatie 1

Goedendag , 

 

Ik heb helemaal geen bewindvoerder dus er moet ergens iets fout gegaan zijn .

 

groet Nick 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Nick, gaat het om een ander 06-nummer? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reputatie 1

Het gaat om het nummer dat eindigt op 74.

Ik heb je een pb gestuurd.

Ik wil dit graag snel opgelost hebben.

Zit al 22 jaar bij ben / t mobile / odido en zoiets geks als dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

 

Grioet nick 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Nick, ik heb zojuist ook op je privébericht gereageerd. Jouw case is doorgezet naar de afdeling die dit voor je gaat onderzoeken. Ik hoop dat het snel voor je wordt opgelost. Casenummer heb ik privé aan je doorgegeven! 😄

hey hoi Nick, ik had een vraagje.. mijn vriend heeft op dit moment hetzelfde probleem en is er ook al paar keer achteraan geweest maar bij Odido zelf kunnen ze het ook niet wijzigen 🤷🏼‍♀️ is het bij jou nog gelukt om het te wijzigen? 

groeten, Irma 

Reageer