Beantwoord

Activeren simkaart

  • 20 October 2023
  • 5 reacties
  • 390 Bekeken

Hallo,

Mijn telefoon paar dagen geleden verloren.

Savonds thuis gebeld en laten blokkeren.

Gelijk een nieuw toestel aangevraagd en deze ontvangen met nieuwe simkaart.

Activeren lukt niet.er wordt een smscode gestuurd naar mijn oude nummer die ik dus niet kan ontvangen.inloggen lukt ook niet op odido ivm verificatie extra beveiliging.

Heb nu geen netwerk en de telefoon geeft aan bij simbeheer sim 1 odido onbekend nummer

Niet aangemeld bij netwerk

Sim 1 niet geregistreerd 

Ja simkaart zit er goed in.dat gaat ook maar op 1 manier

Groetjes chantal

 

 

icon

Beste antwoord door Chantalbermnijveen 20 October 2023, 16:36

Bekijk origineel

5 reacties

Het beste is of bellen naar de helpdesk/klantenservice met evt rekening van verloren telefoon bij de hand. Of naar een odidowinkel in de buurt.

Bedankt, het is inmiddels gelukt!

Hoe dan? 

Ik ben naar de odido winkel geweest.zij hebben voor mij de kaart geactiveerd.

Proficiat👍🏻

Reageer