Beantwoord

Activering simkaart

  • 13 February 2023
  • 8 reacties
  • 172 Bekeken

wanneer ik voor het eerst een postpaid abonnement koop, zal de simkaart geactiveerd aankomen of moet ik deze activeren?

vragen over een abonnement op een mobiel abonnement

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 February 2023, 17:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @newstart 

Wanneer je een nieuwe abonnement met nieuwe nummer neemt dan zal de simkaart die je krijgt al actief zijn.

Hallo @newstart 

Wanneer je een nieuwe abonnement met nieuwe nummer neemt dan zal de simkaart die je krijgt al actief zijn.

Betekent dit dat het contract ingaat op het moment dat ik een simkaart bestel of op het moment dat ik mijn simkaart voor het eerst in mijn telefoon steek?
Hoe weet telecom wanneer ik de diensten ga gebruiken?

Reputatie 7
Badge +15

@newstart 

Het contract zal ingaan zodra je een abonnement hebt afgesloten tenzij je een latere ingangsdatum hebt.

@newstart

Het contract zal ingaan zodra je een abonnement hebt afgesloten tenzij je een latere ingangsdatum hebt.

hoe zit het met de levering van de simkaart? als de simkaart verloren gaat in de post, moet ik dan nog steeds betalen voor een abonnement, zelfs als ik nog niet eens ben begonnen met het gebruik van mobiele diensten?

Reputatie 7
Badge +15

@newstart 

De simkaart wordt via PostNL bezorgd in je brievenbus. Mocht het toch zo zijn dat de simkaart verloren gaat, dan zal T-Mobile je wel een nieuwe toesturen denk ik.

De abonnementskosten voor de eerste maand worden na enkele dagen afgeschreven.

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt het abonnement ook afsluiten in een van de 140 winkels. Dan kun je bellend de deur uit!

@newstart

De simkaart wordt via PostNL bezorgd in je brievenbus. Mocht het toch zo zijn dat de simkaart verloren gaat, dan zal T-Mobile je wel een nieuwe toesturen denk ik.

De abonnementskosten voor de eerste maand worden na enkele dagen afgeschreven.

maar begint het contract zelfs op het moment dat mijn simkaart verloren gaat in de post, of begint het pas nadat ik het heb ontvangen en in mijn telefoon heb geplaatst en op de een of andere manier heb geactiveerd?

Reputatie 7
Badge +15

@newstart 

Je contract begint al nadat je het abonnement hebt afgesloten, zoals Eric aangeeft kun je ook het abonnement afsluiten in een winkel en de simkaart meteen meenemen.

Na het afsluiten heb je nog een bedenktijd van 14 dagen om je contract te annuleren.

Reageer