Beantwoord

Afkopen of opzeggen abonnement

  • 7 October 2021
  • 8 reacties
  • 2159 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Eerder heb ik een verzoek gedaan voor het beëindigen van mijn abonnement, dat zou dan per einde contract kunnen, graag zou ik willen vragen of dit eerder kan:

Ik wil mijn abonnement voor de resterende maanden (loopt tot 20 februari 2022) afkopen. Hoe kan ik dit doen? 

Het toestelkrediet en resterende krediet is reeds voldaan.

icon

Beste antwoord door Cristien 7 October 2021, 16:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Yesyes  Ga even langs een shop. Normaal betaal je de maanden nog te gaan x  €13,50 dat is het goedkoopste abonnement uiteraard heb je ook een maand opzegtermijn 
Je moet dan eerst de telefoon helemaal afbetaald hebben incl. Het rest bedrag van eventueel een recycle deal

Mag ik vragen waarom je zoveel geld wil weggooien? Misschien zijn er betere opties en kunnen wij je advies geven?

Hallo @Yesyes  Ga even langs een shop. Normaal betaal je de maanden nog te gaan x  €13,50 dat is het goedkoopste abonnement uiteraard heb je ook een maand opzegtermijn 
Je moet dan eerst de telefoon helemaal afbetaald hebben incl. Het rest bedrag van eventueel een recycle deal

Mag ik vragen waarom je zoveel geld wil weggooien? Misschien zijn er betere opties en kunnen wij je advies geven?

Ik heb in juli de telefoon en restbedrag recycledeal betaald. 

Omdat ik eigenlijk of over wil gaan op mijn werktelefoon (geen prive telefoon) of een nieuw nummer (krijg vaak telefoontjes van mensen waar ik niet op dit te wachten).

Gekozen voor een nieuw nummer. Dank voor uw reactie CrisTien

Kan ik een sim only abonnement per direct opzeggen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Saimiri 

Bij het opzeggen geldt er altijd een maand opzegtermijn als je bedenktijd voorbij is.

Mijn contract loopt tot 9 januari 2023.

Ik wil graag overstappen naar andere provider.

Kost me dit geld of kan ik gewoon overstappen met nummer behoud?

Bedankt voor de reactie, by the way..

Reputatie 7
Badge +14

Mijn contract loopt tot 9 januari 2023.

Ik wil graag overstappen naar andere provider.

Kost me dit geld of kan ik gewoon overstappen met nummer behoud?

Als je contract loopt tot 9 januari 2023 kun je dan pas overstappen. Als je eerder wilt kun je alle resterende maanden ook in 1 keer betalen en komt je nummer eerder vrij. Of je neemt eerst een nieuw nummer bij de andere provider en porteert je T-Mobile nummer op 9 januari 2023 naar dat abonnement. Dan betaal je ook 2 abonnementen, maar hoef je niet in 1 keer zoveel geld neer te leggen.