Beantwoord

Afwijking prijs abonnement afgesloten bij Belsimpel.

  • 4 December 2023
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik heb een Odido Hello Unlimited Basis - 2 jaar - Klantvoordeel - Verlenging bij Belsimpel afgesloten a 22,50 euro p/m. Als ik nu in Mijn Odido omgeving kijk dan zie ik dat ik voor dit abonnement 25 euro p/m moet betalen i.p.v. 22,50 euro. Ik heb telefonisch contact met Odido gehad, maar ze zeggen dat de 25 euro de juiste prijs is en dat ik contact met Belsimpel op moet nemen over deze afwijking. 

Lijkt me sterk dat Belsimpel hiervoor verantwoordelijk is. Heb die 22,50 euro nl. ook in mijn Odido omgeving gezien toen ik bezig was met de oriëntatie van een nieuw abonnement als zeer gewaardeerde klant die al jarenlang (met 4 mobiele abonnementen op het huisadres) klant is bij T-Mobile/Odido.

Heb uiteindelijk bij Belsimpel besteld omdat zij de iPhone 15 Pro direct leverbaar hadden.

icon

Beste antwoord door eric 4 December 2023, 20:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

De klantenservice is correct. Je hebt bij Belsimpel besteld. Zij zijn de verkoper. Het aanbod wat zij aanbieden moeten ze voor jou in orde maken. De telefoon leveren zij uit eigen voorraad, daarom kan dat afwijken van wat Odido kan leveren. Zij zorgen ook voor het bestellen van het abonnement bij Odido. Als daar iets mis is gegaan zullen zij dat met hun ingang bij Odido moeten regelen.

Reageer