Beantwoord

Blijft cadeau (24Gb) geldig bij verlenging


Ik start hier toch even een eigen topic over. (Vraag staat ook hier)

Ik heb een email van Odido ontvangen met een cadeau. Super leuk.

Nou had ik al verlengd met 2 jaar met als startdatum 21 mei. (10Gb + 2)

Nu zou ik met mijn cadeau 24Gb krijgen. (12 maart)

De vraag is blijft dit of vervalt dit 21 mei.?

Onderste deel van de email.

 

 

 

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 15 March 2024, 15:49

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @peter-keetfm ,

Het antwoord staat ook al in de mail.

Lees het onderste deel nog eens goed door.😉

Daar staat:

We weten dat je je abonnement al verlengd hebt. Heb je daar vragen over? 

Neem even contact op met ons via 0800- 0092, dan kijken we met je mee.

@soepkip67 

Ik vraag het liever via dit forum.

Ik hoop dan op een antwoord van Odido zelf.

 

Reputatie 7
Badge +14

Als je gaat verlengen, dan zul je kiezen uit de nieuwe Helo abonnementen.  2, 10, 15 of unlimited.  Van 8 Naar 24 zit daar niet meer tussen. Op 15 maart zullen alle product configurators op odido.nl zijn aangepast. Dan zie je wat Helo abonnementen met klantvoordeel oplevert.

Ik heb al verlengd.

De start is 21 mei.

De vraag is kan ik het cadeau maar kort gebruiken of loopt dit door.

Ik ben hier benieuwd naar.

Reputatie 7
Badge +14

Het kado is in iedergeval van toepassing op de oude type abonnementen.  Pas in Mei start je nieuwe Helo abonnementen. De nieuwe 2,10 en 15 zijn nu al met het huidige klantvoordeel 4, 12 en 20. Dus wellicht dat dit dan ook nog eens verdubbeld :) volgende week wordt dat zichtbaar in de configurator.

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb al verlengd.

De start is 21 mei.

De vraag is kan ik het cadeau maar kort gebruiken of loopt dit door.

Ik ben hier benieuwd naar.

Ik heb dit onderwerp toch even extra onder de aandacht van de moderators gebracht.

.Zij geven het juiste antwoord.

MVG. Cris

Bedankt @CrisTien 

Ik had verlengd doordat ik gebeld werd door Odido.

En ik vondt het prima 2 jaar te verlengen.

Nu krijg ik een leuk cadeautje super leuk zal ik zeggen.

Door de verlenging zal dat cadeautje dan 21 mei weer af gepakt worden.

Dat kan toch niet lijkt mij.

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @peter-keetfm, allereerst superfijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Het klopt dat we inderdaad sinds kort dit zijn gaan aanbieden, omdat we ons halfjarig bestaan willen vieren en omdat we natuurlijk blij met je zijn. Er gelden hierbij een aantal uitzonderingen, namelijk als je net hebt verlengd kun je tot aan de startdatum van je nieuwe abonnement nog gebruikmaken van dubele data en de verhoging, daarna niet meer. Dubbele data ontvang je natuurlijk wel als je Klantvoordeel hebt. In sommige gevallen pakt het dus ongunstig uit, maar we willen altijd samen kijken naar een coulanceoplossing! We kunnen bij de start van je nieuwe abonnement kijken naar een toepasselijk oplossing hiervoor, dat kan nu simpelweg nog niet, sorry. Ik kan ook iets anders voor je doen. Als je besluit gebruik te willen maken van je huidige/oude abonnement en dus niet voor de verlenging wilt gaan na deze verhoging en dubbele data, kan ik eventueel de verlenging voor je annuleren (als je dat zou willen). 

Laat maar even weten wat je zou willen, dan kunnen we samen naar een oplossing kijken! 

Hallo @peter-keetfm, allereerst superfijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Het klopt dat we inderdaad sinds kort dit zijn gaan aanbieden, omdat we ons halfjarig bestaan willen vieren en omdat we natuurlijk blij met je zijn. Er gelden hierbij een aantal uitzonderingen, namelijk als je net hebt verlengd kun je tot aan de startdatum van je nieuwe abonnement nog gebruikmaken van dubele data en de verhoging, daarna niet meer. Dubbele data ontvang je natuurlijk wel als je Klantvoordeel hebt. In sommige gevallen pakt het dus ongunstig uit, maar we willen altijd samen kijken naar een coulanceoplossing! We kunnen bij de start van je nieuwe abonnement kijken naar een toepasselijk oplossing hiervoor, dat kan nu simpelweg nog niet, sorry. Ik kan ook iets anders voor je doen. Als je besluit gebruik te willen maken van je huidige/oude abonnement en dus niet voor de verlenging wilt gaan na deze verhoging en dubbele data, kan ik eventueel de verlenging voor je annuleren (als je dat zou willen). 

Laat maar even weten wat je zou willen, dan kunnen we samen naar een oplossing kijken! 

 

@Pharwin van Odido hoi

Ik heb nog even verder gezocht.

Wat ik er van begrijp is dat mijn nieuwe verlenging (10 + 2Gb) 20Gb wordt.

Dat vindt ik prima.

Zie ook deze link.

 

 

Reputatie 6
Badge +6

@peter-keetfm yes, 20 GB is ook zeker niet verkeerd! Je krijgt dus in feite alleen een verdubbeling van je data (als je Klantvoordeel hebt natuurlijk). Fijn dat je het zo in orde vindt. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe! 😁

Volgens mij gaat er wat mis.

Ik heb netjes de 4Gb erbij gekregen maar zie geen verdubbeling.

Klant voordeel staat netjes aan.

(Meer abonnees op een adres)

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Peter, kan zeker kloppen dat het nog niet helemaal correct staat. Wacht het even af, na morgen zou alles goed moeten staan!

Hi Peter, kan zeker kloppen dat het nog niet helemaal correct staat. Wacht het even af, na morgen zou alles goed moeten staan!

 

@Marciano van Odido

Dat klopt het staat nu correct.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Peter, fijn om te zien en bedankt voor het laten weten. Ik wens je heel veel plezier met al die extra data en voor nu een hele fijne en zonnige dag! 😄

Reageer