Beantwoord

Blokkade

  • 26 September 2023
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

Beste, mijn simkaart is al een tijdje geblokkeerd. Ik heb gister de factuur betaald en het geld naar jullie bank gestuurd. Tot op heden heb ik nog steeds een blokkade. Ik kan niet bellen, internetten of gebeld worden.

icon

Beste antwoord door Hoihoihoi222222 26 September 2023, 12:26

Bekijk origineel

7 reacties

Ik wil alsjeblieft geholpen worden. Ik kan niet naar jullie nummer bellen, de live chat is ook telkens bezet. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Hoihoihoi222222 Wil je a.u.b. stoppen met dat bumpen en dubbel posten.

Je wordt geholpen als je aan de beurt bent. Dit helpt niet en wekt enorme irritatie op, en is tegen de community regels.

Neem ze nog eens door.

 

Reputatie 7
Badge +14

@Hoihoihoi222222  Alles over betalen lees je ⬇️

Hier

Hopelijk is het bij jouw niet zo ver gekomen. Heb je het geld via de bank overgemaakt duurt het een paar dagen voor dat de blokkade wordt verwijderd.

Wacht even tot de moderators reageren. Tot die tijd moet je echt geduld opbrengen.

Groetjes

 

Op je factuur staat een factuurdatum. Binnen 8 dagen na deze datum schrijven we het geld van je rekening af. Te weinig geld op je rekening? Dan proberen we het binnen 7 dagen nog een keer. Lukt het dan nog niet? Dan moet je het bedrag zelf overmaken. Dat laten we je dan weten.

Als je niet op tijd betaalt, helpen we je herinneren met een sms, brief of e-mail. Na deze herinnering heb je nog eens 19 dagen om te betalen. Heb je daarna nog niet betaald, dan komt er € 15 bovenop je rekening. Dat zijn incassokosten. Als je dan nog steeds niet betaalt, sturen we je een eindfactuur. Dit betekent dat we je abonnement stopzetten. Voor de maanden die je nog moet betalen totdat je contract afloopt, betaal je de helft. Heb je ook een lening op je toestel, dan moet je die helemaal afbetalen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hoihoihoi222222 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. Als je mij een privébericht kunt sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik kan betekenen.

Hi, helaas nog niet. Hoe stuur ik een berichtje?

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Hoihoihoi222222 , 

Als je hier klikt krijg je een button te zien met stuur bericht .

Kom op geen enkele manier met Odido in contact, dus ik probeer het even hier.. Mijn simkaart is sinds gisteravond geblokkeerd, alles is betaald en toch is er een blokkade. Ben momenteel in het buitenland wat het nog een stuk moeilijker maakt

Reageer