Blokkade bij betalingsregeling

  • 31 January 2024
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Ik heb een blokkade wegens een betalings achterstand.  Ik heb een regeling aangevraagd van 3 delen en heb in mijn mail akkoord gekregen voor de regeling en alleen een blokkade op “Je kan met je mobiele nummer *06….* tijdelijk niet bellen naar betaalde servicenummers en naar buitenlandse (vaste en mobiele) nummers.” Maar mijn internet en bel service in nederland doet het ook niet. Krijg geen 4G logo te zien alleen *odido* dus mogelijkheid op internetten lukt niet en bellen krijg ik ook alleen een voicemail van de incasso. Wat nu? Want na de regeling hoort de blokkade eigenlijk weg te zijn wat nu niet het geval is

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Ddoounia, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega de blokkade er gisteren heeft afgehaald. Heb je je toestel opnieuw opgestart en werkt het nu weer voor je? Ik hoor het graag! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ddoounia, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega de blokkade er gisteren heeft afgehaald. Heb je je toestel opnieuw opgestart en werkt het nu weer voor je? Ik hoor het graag! 😄

Reageer