Beantwoord

Bundel auto verlengd maar niet gekregen

  • 4 November 2023
  • 7 reacties
  • 36 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik kreeg een bericht dat mijn bundel is verlengd tot 04-11-2023. Ik heb gecheckt en het is al bedaalt door tegoed. Maar ik kreeg de bundel niet.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 8 November 2023, 09:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eva, welkom op de Community! Ik heb direct voor je gekeken, maar ik kan geen bundel tot 04-11-2023 vinden. Heb je voor mij een screenshot van dit bericht en van de betaling/het tegoed? Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Hoi Eva, welkom op de Community! Ik heb direct voor je gekeken, maar ik kan geen bundel tot 04-11-2023 vinden. Heb je voor mij een screenshot van dit bericht en van de betaling/het tegoed? Dan kijk ik graag met je mee! 😄


Hoi Marciano,

Dank je voor de reactie!

Ik heb de screenshot van het bericht bijgevoegd. Het saldo wordt direct van mijn tegoed afgetrokken, dus ik heb er geen screenshot van.

groetjes,

Eva

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EvaJJ 

Ik zie dat je op 4 november al bent geholpen door mijn collega en dat het tegoed dat was afgeschreven weer is toegevoegd aan je tegoed. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi @EvaJJ 

Ik zie dat je op 4 november al bent geholpen door mijn collega en dat het tegoed dat was afgeschreven weer is toegevoegd aan je tegoed. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi Hajar,

 

Dank je wel voor jouw bericht!

Helass zie ik het toegevoegd tegoed nog niet. Is het een probleem?

Groetjes,

Aiwen

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EvaJJ 

Als je nu nogmaals inlogt in Mijn Odido dan zie je dat er tegoed is bijgeschreven. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer