Beantwoord

Bundels en Factuur

  • 13 March 2024
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo,

 

Ik kan mijn bundels niet naar beneden wijzigen?

Kan mijn facturen ook niet inzien?

 

Hoe kan dit kan iemand mij helpen hiermee?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 15 March 2024, 12:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Carol Veenema 

Heb je een Odido account met daarin jouw abonnement gekoppeld?

Welke foutmelding(en) zie je bij het inzien van je facturen of bundel wijzigen?

Hallo

 

Bij factuur inzien krijg ik je kan geen facturen bekijken

alleen de contract eigenaar kan dat of zoeiets   bij bundelwijzigen staat er niet echt een duidelijke foutmelding heeft het zin om mijn arbo los te koppellen en weer opnieuw nieuw toe te voegen?

Reputatie 7
Badge +15

@Carol Veenema

Is dit een abonnement via je werkgever? Misschien heb je beperkte rechten.

@Carol Veenema

Is dit een abonnement via je werkgever? Misschien heb je beperkte rechten.

 

Nee hoor is gewoon mijn eigen account;)

Reputatie 7
Badge +9

Hi Carol, wat apart dat je je facturen niet kan inzien en je je bundel niet kan wijzigen. Gaat het om het nummer met 97 op het eind? Zo ja, dan zou dit allemaal moeten werken. Ik heb zojuist ingelogd op je Mijn Odido-account en ik kan je facturen inzien. Probeer je dit via de app of via de website? Ook je bundels zou je moeten kunnen wijzigen. Houd er rekening mee dat je dit 1x per maand kan doen en dat huidige kortingen die je wellicht hebt ontvangen bij het begin van je abonnement komen te vervallen. 

Ik hoor graag of het via de website wel voor je werkt en of ik het juiste nummer heb! 😊

Hi Carol, wat apart dat je je facturen niet kan inzien en je je bundel niet kan wijzigen. Gaat het om het nummer met 97 op het eind? Zo ja, dan zou dit allemaal moeten werken. Ik heb zojuist ingelogd op je Mijn Odido-account en ik kan je facturen inzien. Probeer je dit via de app of via de website? Ook je bundels zou je moeten kunnen wijzigen. Houd er rekening mee dat je dit 1x per maand kan doen en dat huidige kortingen die je wellicht hebt ontvangen bij het begin van je abonnement komen te vervallen. 

Ik hoor graag of het via de website wel voor je werkt en of ik het juiste nummer heb! 😊

 

Hallo

 

Ik heb 1200 gebeld en ze hebben mijn abbonoment ontkoppeld in hun systeem zodat ik hem weer opnieuw kon koppellen en dat is gelukt kan nu overal bij dus bij de facturen en de bundels wijzigen heb ik ook gedaan, maar nu blijft bellen en sms'en op unlimited staan terwijl dat nu op 120 minuten moet zijn?  weet niet hoe dat dan kan?

[Afbeelding verwijderd door moderator i.v.m. privégegevens] 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Carol Veenema dat is inderdaad wel gek ja! De afbeelding heb ik maar vewijderd, omdat je telefoonnummer zichtbaar was. Dit is een openbaar forum, waar iedereen kan meelezen en dan lijkt het me niet handig om je telefoonnummer openbaar te hebben! Ik heb zojuist met je meegekeken in je account, ingelogd via een browser en daar krijg ik wel het juiste aantal minuten te zien. Zie onderstaande afbeelding: 

Het staat dus wel goed ingesteld! Ik vermoed dat er iets niet goed gaat in de app. Zou je even uit- en opnieuw willen inloggen? Je kunt eventueel ook de app verwijderen en daarna opnieuw downloaden, dan beschik je gelijk over de nieuwste versie. Ik verneem graag of het daarna wel goed staat ingesteld! 

Reageer