Claim ingeschreven teveel betaald voor mobiele telefoon en nooit meer iets gehoord

  • 19 October 2023
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 2

Beste T-mobile,

In 2016 is er uitspraak gedaan door de Rechtbank dat Tmobile en andere mobiele telefonieproviders klanten teveel in rekening hebben gebracht (zelfs na afbetaling toestel lieten providers klanten doorbetalen) alsmede dat het misleidend was omdat de telefoon “ gratis “ bij het abonnement werd aangeboden. Dit bleek allemaal niet waar, want jarenlang betaalden we voor de mobiele telefoon!

Kortom, ik heb mij netjes opgegeven via T-mobile want ik was toen nog klant en dat was in 2018, ook in Hoger beroep verloren en klanten moeten worden gecompenseerd. Ik als voormalig T-mobile klant met NOG STEEDS HETZELFDE TELEFOONNUMMER heb NIETS MEER gehoord en GEEN COMPENSATIE ONTVANGEN. T-mobile hanteert kennelijk het piepsysteem dat je er zelf achteraan moet. Schande !!

Dus laatst heb ik gebeld en dan krijg je zo’n jongen aan de lijn die van niets weet. Dus hierbij nogmaals, want ik houd niet op tot dat ook ik als gedupeerde van T-mobile ( heb door de lange jaren heen meerdere mobiele telefoons “ gratis “  bij een t-mobile abonnement gehad) wens te worden gecompenseerd. Na het mailtje van T-mobile uit 2018 dat ik nog zal horen wanneer de compensatie duidelijk zou zijn - ik zit nog steeds te wachten!- heb ik niets meer vernomen.

 

Dus T-mobile contact mij en betaal mij de compensatie.

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

eric 6 maanden geleden

Beetje laat om 5 jaar na je laatste contact nu de klantenservice naar de status te vragen.  Dit soort processen ging vooral schriftelijk,  soms gingen mensen zelf naar de rechter of schreven zich in via claim clubs. Maar het lijkt inmiddels allemaal afgesloten of verjaard.. Gratis telefoons bestonden niet, ongelooflijk dat mensen dat toen dachten. Maar goed, we zitten nu in een nieuw tijdperk van BKR registraties en formele geldleningen.  

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Nathalie1d571  Toch nieuwsgierig van mijn kant 

Heb jij al je contracten uit die tijd met bewijsstukken ook ingeleverd?

 

Reputatie 7
Badge +14

Beetje laat om 5 jaar na je laatste contact nu de klantenservice naar de status te vragen.  Dit soort processen ging vooral schriftelijk,  soms gingen mensen zelf naar de rechter of schreven zich in via claim clubs. Maar het lijkt inmiddels allemaal afgesloten of verjaard.. Gratis telefoons bestonden niet, ongelooflijk dat mensen dat toen dachten. Maar goed, we zitten nu in een nieuw tijdperk van BKR registraties en formele geldleningen.  

Reputatie 2

@Nathalie1d571  Toch nieuwsgierig van mijn kant 

Heb jij al je contracten uit die tijd met bewijsstukken ook ingeleverd?

 

Hi Chris Tien, ja.

Maar we hoorden niets meer dan het standaard bericht dat ze er op terugkomen.

Reputatie 7
Badge +14

Ik zou het via je advocaat spelen, hier op het forum of via de klantenservice werden dit soort claims niet afgehandeld.

Reputatie 2

Beste T-mobile,

In 2016 is er uitspraak gedaan door de Rechtbank dat Tmobile en andere mobiele telefonieproviders klanten teveel in rekening hebben gebracht (zelfs na afbetaling toestel lieten providers klanten doorbetalen) alsmede dat het misleidend was omdat de telefoon “ gratis “ bij het abonnement werd aangeboden. Dit bleek allemaal niet waar, want jarenlang betaalden we voor de mobiele telefoon!

Kortom, ik heb mij netjes opgegeven via T-mobile want ik was toen nog klant en dat was in 2018, ook in Hoger beroep verloren en klanten moeten worden gecompenseerd. Ik als voormalig T-mobile klant met NOG STEEDS HETZELFDE TELEFOONNUMMER heb NIETS MEER gehoord en GEEN COMPENSATIE ONTVANGEN. T-mobile hanteert kennelijk het piepsysteem dat je er zelf achteraan moet. Schande !!

Dus laatst heb ik gebeld en dan krijg je zo’n jongen aan de lijn die van niets weet. Dus hierbij nogmaals, want ik houd niet op tot dat ook ik als gedupeerde van T-mobile ( heb door de lange jaren heen meerdere mobiele telefoons “ gratis “  bij een t-mobile abonnement gehad) wens te worden gecompenseerd. Na het mailtje van T-mobile uit 2018 dat ik nog zal horen wanneer de compensatie duidelijk zou zijn - ik zit nog steeds te wachten!- heb ik niets meer vernomen.

 

Dus T-mobile contact mij en betaal mij de compensatie.

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Beetje laat om 5 jaar na je laatste contact nu de klantenservice naar de status te vragen.  Dit soort processen ging vooral schriftelijk,  soms gingen mensen zelf naar de rechter of schreven zich in via claim clubs. Maar het lijkt inmiddels allemaal afgesloten of verjaard.. Gratis telefoons bestonden niet, ongelooflijk dat mensen dat toen dachten. Maar goed, we zitten nu in een nieuw tijdperk van BKR registraties en formele geldleningen.  

Dat is jouw mening. Ik heb eerder gereclameerd, maar dan wordt je met standaard bericht afgepoeierd. We zijn nu jaren verder. Toentertijd werd je telefonisch ook steeds afgepoeierd. 

En jouw mening is jouw mening. Wanneer je je dient aan te melden en dat netjes doet, is het schofterig dat je NIETS meer hoort. Terwijl er meerdere keren telefonisch is gereclameerd. Dat zegt iets over T-mobile en niet over mij dat ik 5 jaar “ te laat:” ben.

Misschien heb jij nooit van verjaringstermijnen gehoord en die is nog niet verstreken.

Reputatie 2

Ik zou het via je advocaat spelen, hier op het forum of via de klantenservice werden dit soort claims niet afgehandeld.

Er is al een vonnis voor benadeelden, dus T-mobile weet dat zij moet compenseren. Ik heb mij toen bij T-mobile conform T-mobile aanwijzingen en verzoek aangemeld en werd zoet gehouden met afwachten. Nu negeert T-mobile dat. 

Een advocaat huur je in om een procedure aanhangig te maken en dat is niet meer nodig, want er ligt al een vonnis. Hier op het forum kan ik ruchtbaarheid geven aan het gedrag van T-mobile, en kennelijk verandert de naam van T-mobile in Odido maar het gedrag blijft hetzelfde!

Dat is jammer…...

Reputatie 2

Ik zou het via je advocaat spelen, hier op het forum of via de klantenservice werden dit soort claims niet afgehandeld.

Hi Eric,

Ik heb nog steeds niet gehoord van T-mobile. En ik stond ingeschreven bij ze m.b.t. de claim, ik had mij aangemeld. Hoe is dat dan afgehandeld?

Het is misschien zo dat zaken hier niet worden afgehandeld, maar dan verwacht je toch minimaal dat er door T-mobile contact wordt gezocht met mij. En dat gebeurt ook niet! Ze hanteren het systeem je te negeren in de hoop dat je zelf weggaat. Echt schofterig.

Reageer