Beantwoord

Contractovername

  • 5 October 2023
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo odido,

 

Ik heb meer dan 2 weken geleden een contractovername aangevraagd met mijn moeder(het nummer omzetten van mijn moeders naam naar mijn naam) en het duurt zo verschrikkelijk lang. Ik heb meerdere keren gebeld om om de status te vragen en de laatste keer dat ik heb gebeld, was het zo onduidelijk om dat jullie collega erg vaag was. Ik heb de contractovername via een online formulier aangevraagd. Doe hier wat mee zo snel mogelijk alsjeblieft!

 

Met vriendelijke groet,

Jeandro

icon

Beste antwoord door eric 5 October 2023, 13:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Een contract overname is een handmatig proces. Reken op maximaal 30 dagen om dit allemaal uit te laten voeren.

@eric dan mogen jullie dat op de website heel gauw aanpassen van gemiddeld 5 werkdagen naar 30 dagen. Er word op de website gezegd “gemiddeld 5 werkdagen”, in de mail die ik krijg “binnen 10 werkdagen” en hier gewoon 30 dagen.  Dat is toch absurd?

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier met andere klanten. Met de overgang naar de naam Odido is er gewoon heel veel contact opgenomen met de klantenservice en achterliggende afdelingen. Vandaar dat daar een achterstand is ontstaan. Gewoon even geduld, dan komt het echt goed. De klantenservice zelf kan niet exact de status van de behandeling zien, alleen “dat deze op de juiste afdeling ligt".

@eric oke ik wacht nog wel even dan. Bedankt voor je bericht.

Mag ik vragen of je er al wat van gehoord hebt? Ik heb contractovername online gedaan, kreeg geen bevestigingsmail. Odido gebeld en zij geven aan dat zolang er stond dat het gelukt was het ook gelukt moet zijn om hem in te dienen. Maar ik weet dus verder niks. 

Reageer