Beantwoord

daglimiet oude abo’s

  • 28 October 2023
  • 8 reacties
  • 147 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Waarom worden de trouwe klanten niet geupgrade als jullie weer iets nieuws bedenken? Ik ben al 7 jaar klant maar elke verbetering krijg ik niet vanwege een oud abonnement. 
 

Momenteel doen jullie adverteren met 20gb daglimiet en 2gb aanvullers voor alle unlimited abo’s dit is niet juist. Oude unlimited abo’s krijgen dit niet. Hoe kan ik krijgen wat jullie beloven? Zie nergens een disclaimer staan dat het alleen voor nieuwe abo’s is

icon

Beste antwoord door ItsNaud 28 October 2023, 07:34

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5

Hoi Sanjo,

Ook de oudere bundels hebben naar mijn weten in de loop der tijd verhogingen gekregen. Zo zit ik nog op een Go Unlimited abonnement van T-Mobile (destijds) waarbij ik eerst 7GB toen 10GB en nu 20GB aan dagbundel heb. Dit zonder dat ik zelf iets heb hoeven aan te passen.

Echter is een 7 jaar oud abonnement wel een hele tijd terug, misschien dat die niet meegenomen meer worden. Je zou natuurlijk altijd kunnen verlengen, dan krijg je direct te maken met de nieuwste prijsplannen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sanjo 

Ik heb ook nog een oude T-Mobile unlimited data & bellen abonnement, het starttegoed is voor ons ook later verhoogd naar 20GB per dag.

Unlimited start, basis, plus, premium en samen is er alleen voor de nieuwe Odido abonnementen.

Niet alle hebben het gekregen en dat is nou net mijn punt

Reputatie 5

Dan raad ik je aan om je abonnement de verlengen. Het is niet heel vreemd dat abonnementen van 7 jaar terug niet meer dezelfde voorwaarden hebben. Immers werd er 7 jaar geleden ook veel minder data verbruikt in vergelijking tot nu.

Nou dat is wat ik dus niet wil :) ik heb nog een echt Europees onbeperkt abonnement. 

Reputatie 5

Nou dat is wat ik dus niet wil :) ik heb nog een echt Europees onbeperkt abonnement. 

Dan is dat een bewuste keus om deze limitatie voor lief te nemen ;)

Reputatie 7
Badge +14

Nou dat is wat ik dus niet wil :) ik heb nog een echt Europees onbeperkt abonnement. 

Een onbeperkt EU abonnement wordt niet meer aangeboden en blijkbaar na 7 jaar ook niet meer aangepast. Dus koester het zolang jij dit nog wil, verlengen naar een nieuwe propositie kent dus voor, maar voor jou ook nadelen. Jij kan die keuze zelf maken.

Klopt maar dan moet je niet adverteren met nu alle UNLIMITED abonnementen 20gb en 2gb aanvullen want dat is dus klink klare onzin

Reageer