Beantwoord

Dubbel abonnement afgesloten

  • 8 March 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Ik was online een nieuw mobiel abonnement aan het afsluiten, toen ik me bedacht dat ik dat pas wilde laten ingaan per 1 juni a.s. Om te vragen hoe dat moest, heb ik gebeld met Odido en de medewerker heeft mij goed geholpen. Ik kreeg een bevestigingsmail voor bestelnummer 210047849. 

Ik sloot de internetpagina en zag in mijn mailbox dat ik ook een bevestigingsmail voor de internetbestelling had ontvangen, voor bestelnummer 210046110, waarin staat dat mijn nieuwe nummer actief is, nadat ik mijn bestelling heb gekregen. Dan start ook mijn abonnement. Deze bestelling wil ik graag annuleren.

De medewerker aan de telefoon kreeg het niet voor elkaar om de tweede bestelling te annuleren en adviseert mij om naar de winkel te gaan. Maar dit moet toch anders kunnen? Heeft iemand de gouden tip?

icon

Beste antwoord door Gwen van Haften 9 March 2024, 13:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Gwen, van harte welkom op de Community en bij Odido! Tof dat je een bestelling bij ons hebt gedaan met een gloednieuw toestel. Ik snap waarom mijn collega je bestelling niet kon annuleren. Er zijn 2 systemen, via de één kon ik dit ook niet, maar via de ander wel. Ik heb je tweede bestelling (210046110) zojuist geannuleerd. Je ontvangt hier zo ook per mail een bevestiging van. Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😄

Hi Gwen, van harte welkom op de Community en bij Odido! Tof dat je een bestelling bij ons hebt gedaan met een gloednieuw toestel. Ik snap waarom mijn collega je bestelling niet kon annuleren. Er zijn 2 systemen, via de één kon ik dit ook niet, maar via de ander wel. Ik heb je tweede bestelling (210046110) zojuist geannuleerd. Je ontvangt hier zo ook per mail een bevestiging van. Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😄

 

Beste Marciano, 

Dank je wel voor je actie. Maar ik heb geen bevestigingsmail van de opzegging ontvangen. 

Met vriendelijke groet, 

Gwen van Haften 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Gwen, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Graag gedaan. Wel apart dat je geen mail het ontvangen. Heb je hem toevallig ook niet in je spambox? Ik kan hem namelijk niet opnieuw versturen. Mocht je hem ook niet in je spambox hebben, dan bij deze de bevestiging dat 'ie in ieder geval wel is geannuleerd! 😊

Reageer