Beantwoord

E sim activeren

  • 6 May 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi, al een hele tijd geleden een esim besteld en alles geprobeerd wat er op de brief stond en op de site. Wij krijgen de e sim niet in een Odido omgeving te zien en kunnen deze dus niet activeren. Ook al gebeld maar komen er niet uit. 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 7 May 2024, 11:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Jojo27, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***3782, kan dat kloppen? Daarbij zie ik een simkaart, die klaarstaat voor activatie. Het gaat om simkaartnummer dat eindigt op ***4858. Is dat het nummer van je eSIM? Ik vermoed zelf namelijk van wel, maar als je het dubbel voor me kunt checken, dan weet ik het zeker! Begrijp ik het goed dat de QR-code al wel is gescand en dat die gekoppeld staat? Na de koppeling, kan die geactiveerd worden!

Ik verneem het graag van je! 

Hai, dat klopt inderdaad helemaal, de QR van de brief is inderdaad gescand en het nummer staat tussen de simkaarten van de instellingen van mijn toestel.

Alleen nu moet hij nog geactiveerd worden en dat lukt niet

 

Reputatie 6
Badge +6

@Jojo27 Top, dank voor de toelichting! Ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd. Als je nu je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken! 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik ben erg benieuwd! 

Reageer