Beantwoord

E-sim - Nieuwe E-sim bij verlengen

  • 25 September 2023
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Mijn abonnement van T-Mobile heb ik verlengt per 11 oktober.

Nu gebruik ik al een paar jaar naar tevredenheid een E-sim (zelfde nummer) en die loopt ook automatisch door na elke verlenging (hoef niets te doen).

Nu kreeg ik een brief met als titel: Alstublieft jou nieuwe T-mobile esim.

Ik neem aan dat ik toch niets hoef te doen na 11 oktober. Krijg uit de brief de indruk dat ik mijn zelfde nummer opnieuw moet activeren. Andere jaren ook niet gedaan en ook nooit een brief voor gehad. 

Nu is het zo dat ik net op de avond voor het Odido is geworden mijn abonnement online verlengt heb. Had geen idee dat een dag later die verandering zou komen wat ook niet relevant is lijkt me.

 

Dus moet ik het nu opnieuw activeren of is dit een nutteloze automatisch aangemaakte brief en hoef ik niets te doen.

 

Voor een vlot antwoordt dacht ik even snel contact te zoeken met de telefonische helpdesk. Vlot dat lukte alleen wist de persoon dit ook niet en probeerde me door te verbinden met een technische afdeling. Volgens mij lukte dat niet want ik kreeg verschillende medewerkers (afdelingen) die me constant weer in de wacht zette. 

 

Mogelijk weet iemand hier het passend antwoord.

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 September 2023, 14:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Laurens1972 

Je kunt gewoon je huidige eSIM blijven gebruiken, er was ook iemand anders met hetzelfde en diegene kon gewoon zijn huidige eSIM blijven gebruiken met de nieuwe verlenging.

Reageer