Beantwoord

eSIM aanvraag

  • 6 April 2024
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik lees dat er via de community een eSIM kan worden aangevraagd. Ik zou dat graag ook via deze weg willen doen aangezien ik binnenkort op vakantie ga. Kan ik mijn gegevens via een privéberichtje naar een van de medewerkers hier sturen zodat mijn aanvraag voor een eSIM voltooid kan worden? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Cristien 7 April 2024, 13:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Rtheys   Ga even langs een shop dan kunnen ze je gelijk helpen met activeren.

https://www.odido.nl/winkels Of bestel hem online wel eerst inloggen. 

Kan ik een eSIM bestellen bij Odido?

 

Zeker. Een eSim is een digitale simkaart: simkaartgegevens worden op een chip in het toestel gedownload. Dit is echt handig: geen gedoe met simkaarten wisselen. En op deze manier gebruik je 2 simkaarten op 1 toestel. 

Lees alles over eSIM en hoe je het bestelt op www.odido.nl/esim

Wat kost een eSIM?

Als je je normale simkaart wilt omwisselen voor eSIM, dan betaal je de eerste keer het bedrag (€ 5,09) voor een nieuwe eSIM. Wel kan je als je eSIM hebt, tot twee keer per jaar een nieuwe eSIM aanvragen. Dit is handig als je bijvoorbeeld van telefoon wilt wisselen.

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie! Online staat aangegeven dat het op dit moment niet mogelijk is om via mijn Odido een eSIM te bestellen.

Reputatie 7
Badge +14

@Rtheys  ga dan even langs een shop. Ze helpen je gelijk met activeren 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Rtheys  Is het nog gelukt?

Reputatie 1

Hi @Cris-de-beste2024 

ja het is toevallig echt net eindelijk goed gelukt. Zondag via de klantenservice een eSIM besteld en geactiveerd. Dit ging niet helemaal vlekkeloos want het netwerk van Odido, het 4G symbool en de balkjes van bereik waren niet zichtbaar na het activeren (terwijl alles wel werkte). Vanochtend een nieuwe eSIM ontvangen en zojuist geactiveerd. Alles werkt nu naar behoren en alles is ook zichtbaar 🥳

Reputatie 7
Badge +14

@Rtheys  Ben blij voor je! En een hele fijne vakantie.

Reageer