Beantwoord

esim geblokkeerd na 1 activatie

  • 15 January 2024
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Toen ik een nieuwe abbonement afsloot met een iphone, had ik een nieuwe nummer bijgekregen met een esim alleen lukt de activatie van die esim niet dus had ik hem verwijderd en opnieuw geprobeerd alleen stond er dat het geblokkeerd was nu kan ik niet meer in dat nummer komen kunnen jullie mij hiermee helpen

icon

Beste antwoord door Jimmymei7 24 January 2024, 14:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Jimmymei7, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Als je een nieuw abonnement met een eSIM bij ons bestelt, zal deze altijd vanzelf worden geactiveerd. Echter, zie ik dat je het abonnement al een tijdje terug had aangevraagd en dat deze pas van start ging op de datum van je Nummerbehoud. Je nummer is sinds gister (15/01/24) overgezet en je abonnement is ook direct van start gegaan. Begrijp ik het goed dat je de eSIM hebt verwijderd? Dan kan je deze niet nog een keer activeren, omdat de QR-code altijd maar één keer wegens veiligheidsredenen gescand kan worden. Heb je toegang tot je Mijn Odido account? Dan kun je daar een nieuwe eSIM aanvragen: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Als je de QR-code scant, staat deze gekoppeld in je toestel. Daarna dien je deze alleen nog even te activeren. Maar aangezien je eSIM nu niet werkt, lijkt het me niet handig. Ik kan ook een nieuwe eSIM voor je bestellen, maar de QR-code komt alsnog voor je klaar te staan in je account. Als je daar geen toegang tot hebt, lijkt het me niet handig. 

Wat je het beste kunt doen is even langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe eSIM! Dat lijkt me ook de meest gemakkelijkste en snelste optie voor jou! 

Hoi kunt u een nieuwe esim toesturen. ik kan inloggen met de 2 stapverificatie doormiddel van de nummer van me vriendin ik heb haar nummer gekoppeld in de 2 stapsverificatie zodat ik in mijn odido account kan inkomen.

mvg jimmy

Reputatie 6
Badge +6

@Jimmymei7 Tuurlijk, geen probleem! Ik zag dat je al een privébericht had gestuurd en ik spreek je daar graag verder! 

Hallo @Jimmymei7, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Als je een nieuw abonnement met een eSIM bij ons bestelt, zal deze altijd vanzelf worden geactiveerd. Echter, zie ik dat je het abonnement al een tijdje terug had aangevraagd en dat deze pas van start ging op de datum van je Nummerbehoud. Je nummer is sinds gister (15/01/24) overgezet en je abonnement is ook direct van start gegaan. Begrijp ik het goed dat je de eSIM hebt verwijderd? Dan kan je deze niet nog een keer activeren, omdat de QR-code altijd maar één keer wegens veiligheidsredenen gescand kan worden. Heb je toegang tot je Mijn Odido account? Dan kun je daar een nieuwe eSIM aanvragen: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Als je de QR-code scant, staat deze gekoppeld in je toestel. Daarna dien je deze alleen nog even te activeren. Maar aangezien je eSIM nu niet werkt, lijkt het me niet handig. Ik kan ook een nieuwe eSIM voor je bestellen, maar de QR-code komt alsnog voor je klaar te staan in je account. Als je daar geen toegang tot hebt, lijkt het me niet handig. 

Wat je het beste kunt doen is even langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe eSIM! Dat lijkt me ook de meest gemakkelijkste en snelste optie voor jou! 

Echt top service, probleem is opgelost en de uitleg was erg duidelijk bedankt pharwin ;)

Reageer