Beantwoord

ESR tv zomaar een abonnement

  • 26 July 2021
  • 32 reacties
  • 10359 Bekeken


Toon eerste reactie

32 reacties

Helaas sluit ik me aan bij de lijst gedupeerden. Geen toestemming verleend en dus graag alle gemiste kosten terug storten. 

Helaas ook slachtoffer van ESR TV. Triest dat er geen controle checks gedaan worden of verplicht gesteld worden vanuit EU of zo. Kennelijk gaan dit soort zaken alsmaar door, bevestiging van het aangaan van een abonnement via mailtje is toch het minste wat je mag verwachten, anders gewoon geen geld innen en afdragen via T-Mobile

Dit is mij afgelopen maanden overkomen. Zomaar opeens €20 euro extra. Omdat ik diensten zou hebben gebruikt bij ESR TV. Terwijl ik t mobile extra betaal voor extra veiligheid. Ik heb dat formulier al ingevuld. Ik mag hopen dat jullie die €20 terug storten. Zo niet zeg ik alles op bij jullie mobiele telefoon abonnementen tv en internet

Beste T-Mobile,

 

ook ik had opeens kosten. Heb vandaag een nette mail gekregen waarin jullie aangeven de 7 weken (35 euro) te vergoeden. Dank daarvoor.

 

Echter spreekt de email op welke manier het fout kan zijn gegaan. O.a. onderstaande voorbeeld. Ik koop nooit abbo's op deze manier, en deze melding ken ik al helemaal niet. En nee, niemand anders heeft toegang tot mijn telefoon. De toon van de mail lijkt wel erg te zoeken in de fout van de klant. Maar ik zou jullie echt willen vragen onderzoek te doen naar ESR, want ze gaan we degelijk ondeugdelijke abonnementen aan met klanten die nergens van weten. Desnoods dat tmobile nog een smsbericht kan sturen ter bevestiging, zodat diegene weet dat er iets is aangegaan. maar stilzwijgend gewoon op de factuur laten zetten klopt niet. Ik hoop serieus dat jullie hier de moeite voor nemen om hiernaar te gaan kijken.

 

Reputatie 7
Badge +4

Niet door T-Mobile, maar de externe aanbieder. Ik raad je aan om het formulier in te vullen dat je in mijn voorgaande post vindt. Hiermee zet je het ondrrzoek cq proces in gang. Geen garantie, maar wel de juiste route

Ook ik ben opgelicht door ESR TV c.q. T-Mobile.

Ik heb een overeenkomst met T-Mobile, niet met ESR TV, en mijn telefoonrekening is geen bankrekening.

Ik verzoek T-mobile dan ook 11 x 5 = Totaal 55,00 terug te betalen.

 

Jan van der Voort

[Persoonsgevens verwijderd door Moderator]

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @TijmenW,

Dat is niet tof nee. Dit soort aanbieders zijn gehaaid. Vaak is het per ongeluk klikken op een advertentie of link al voldoende om akkoord te gaan. Dat doe je dus niet via T-Mobile, maar rechtstreeks. Een link of advertentie kun je dus al snel aanklikken via surfen op het web.Dit wordt afgerekend met de dienst om in-app aankopen via jouw factuur af te rekenen. Dit kun je via My T-Mobile uitzetten. Hoe dat moet vind je hier. Er is al veel discussie geweest van voor en tegenstanders of deze dienst standaard aan of uit zou moeten staan.

Gelukkig is er een oplossing. Via dit formulier kun je een onderzoek laten starten. Het komt vaker voor en dus ook mogelijk dat de betaling geretourneerd wordt. Let wel; dit is afhankelijk van het onderozke.

Reageer