Beantwoord

Extra data

  • 8 March 2024
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Recent hebben mijn partner en ik beide de e-mail ontvangen over de gratis verdubbelaar. Nu vraag ik me echter af op basis waarvan de extra data VOORAF aan de verdubbelaar wordt toegekend. Wij hebben beide 10 GB normaal. Ik krijg en 5 GB bij en dus na de verdubbelaar 30 GB. Mijn partner heeft ook 10 GB, maar krijgt geen extra data, waardoor hij na de verdubbelaar 20 GB heeft. 10 GB is best een groot verschil als we beiden zo goed als het zelfde abonnement hebben.

 

Ik hoor het graag.

icon

Beste antwoord door Lisahopman 8 March 2024, 16:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Lisa, heel tof dat jij en je partner allebei de mail met dit cadeautje hebben ontvangen! Ik geef je graag meer duidelijkheid over het verschil in jullie abonnementen en de verdubbelaar. Jij het een 'oud’ Go-abonnement. Hierdoor ontvang jij met een bundel van 10 GB nog eens 5 GB. Door de verdubbelaar komt dit uit op 30 GB. Je partner heeft een nieuw Hello-abonnement. Voor zijn abonnement geldt de verhoogde databundel niet, maar Klantvoordeel met Dubbele Data wel. Met zijn bundel van 10 GB ontvangt hij nog eens 10 GB waardoor hij inderdaad uitkomt op 20 GB. Ook zeker niet verkeerd. Ik hoop dat je hiermee duidelijkheid hebt en ik wens jullie alvast veel plezier met de extra data en alvast een heel fijn weekend! 😄

Hi Lisa, heel tof dat jij en je partner allebei de mail met dit cadeautje hebben ontvangen! Ik geef je graag meer duidelijkheid over het verschil in jullie abonnementen en de verdubbelaar. Jij het een 'oud’ Go-abonnement. Hierdoor ontvang jij met een bundel van 10 GB nog eens 5 GB. Door de verdubbelaar komt dit uit op 30 GB. Je partner heeft een nieuw Hello-abonnement. Voor zijn abonnement geldt de verhoogde databundel niet, maar Klantvoordeel met Dubbele Data wel. Met zijn bundel van 10 GB ontvangt hij nog eens 10 GB waardoor hij inderdaad uitkomt op 20 GB. Ook zeker niet verkeerd. Ik hoop dat je hiermee duidelijkheid hebt en ik wens jullie alvast veel plezier met de extra data en alvast een heel fijn weekend! 😄

 

Helemaal duidelijk. Bedankt voor de reactie 😁

Reputatie 7
Badge +9

Geen dank, Lisa! 🙌🏻

Reageer