Extra data


Reputatie 2

Helaas moet ik hier toch even over azijnzeiken. De e-mail zegt heel enthousiast dat ten eerste je data verdubbeld wordt en dat dan ook nog eens verdubbeld wordt door klantvoordeel.

Dat is in mijn geval niet waar.

Ik heb nu 1 GB die met 2 GB klantvoordeel wordt uitgebreid naar 3 GB.
Na de actie heb ik 2 Gb die met (dezelfde) 2 GB klantvoordeel wordt uitgebreid naar 4 GB.

Volgens mij is 3 naar 4 geen verdubbeling.

Het kan mij allemaal niet zoveel schelen, ik gebruik nauwelijks data en ik ga altijd voor het allergoedkoopste abonnement, maar voorliegende marketing kan ik erg slecht tegen.

Marciano van Odido 1 maand geleden

Hi Erik, ik heb direct met je meegekeken en ook voor jou klopt de extra data die je van ons krijgt. Het zit net iets anders in elkaar dan je dacht. Op dit moment krijgen klanten zonder Unlimited data tussen de 1 en 5 GB extra data als Klantvoordeel, afhankelijk van de bundel die de klant heeft. Dat gaan we veranderen. Klantvoordeel geeft voortaan dubbele data: we verdubbelen de databundel die de klant heeft. Voor jou geldt dus dat je eerst 2 GB Klantvoordeel had, dit veranderd naar je databundel van 1 GB + 1 GB Klantvoordeel. Je nieuwe bundel is dan 2 GB en deze verdubbelen we naar 4 GB.

Ik hoop dat 'ie zo duidelijk is en dat je toch blij bent met je cadeautje! 😄

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Erik, ik heb direct met je meegekeken en ook voor jou klopt de extra data die je van ons krijgt. Het zit net iets anders in elkaar dan je dacht. Op dit moment krijgen klanten zonder Unlimited data tussen de 1 en 5 GB extra data als Klantvoordeel, afhankelijk van de bundel die de klant heeft. Dat gaan we veranderen. Klantvoordeel geeft voortaan dubbele data: we verdubbelen de databundel die de klant heeft. Voor jou geldt dus dat je eerst 2 GB Klantvoordeel had, dit veranderd naar je databundel van 1 GB + 1 GB Klantvoordeel. Je nieuwe bundel is dan 2 GB en deze verdubbelen we naar 4 GB.

Ik hoop dat 'ie zo duidelijk is en dat je toch blij bent met je cadeautje! 😄

Reputatie 2

Dat klopt toch wel precies met wat ik zelf had vastgesteld (en hierboven had uitgelegd, maar in iets andere woorden).

Waar ik over val is niet wat er uiteindelijk uit komt, maar dat het wordt verkocht als verdubbeling van het geheel, want dat is dus duidelijk niet zo. (“we verdubbelen je bundel en dan verdubbelen we dat ook nog eens met klantvoordeel”).

Als de berichtgeving (met name de e-mail die naar mij persoonlijk is gestuurd) het had gelaten bij “we verdubbelen je databundel” (wat in feite gebeurt) dan had ik er helemaal geen moeite mee gehad.

kan iemand voor mij ook niets nakijken?

had 10gb+2gb

kreeg mail, u krijgt nu 5gb extra wat 15gb maakt en dat verdubbelen we naar 30gb. Dat staat letterlijk beschreven.
Nu sinds vandaag heb ik 17gb (15gb + 2gb) in mijn account…..hoe komt men nu hier weer aan?
lijkt erop alsof ik de 2gb extra heb behouden, maar geen verdubbelaar!

exact hetzelfde ook brij vrouwlief...
erg vreemd…..want de mail die wij kregen zegt letterlijk wat wij moeten krijgen.

Krijg toch sterk vermoeden dat er iets heel goed fout is gegaan met de mededelingen naar klanten, of odido snijd zich harder in de vinger dan gepland!. niet heel netjes dit.

 

kan iemand voor mij ook niets nakijken?



 

vandaag weer een andere status in mijn account….nu klopt het wel. Er rommelt dus toch wat bij Odido!

 

Reputatie 2

Dat is mooi (voor jou ;-).

Maar als je dus (zoals ik) een kleine databundel hebt, dan worden je dingen beloofd die niet waargemaakt worden.

Reputatie 7
Badge +14

De uitrol is nog steeds niet klaar @erikslagter  Heb je er recht op krijg je het ook en wordt àlles waargemaakt!

En alles gratis😜 ik krijg niets omdat ik al unlimited heb. 
 

 

Reputatie 2

Lees even wat ik eerder schreef. Odido heeft bevestigt dat mijn informatie klopt (hieronder) en het niet gaat veranderen.

Ik heb nu 1 GB die met 2 GB klantvoordeel wordt uitgebreid naar 3 GB.
Na de actie heb ik 2 Gb die met (dezelfde) 2 GB klantvoordeel wordt uitgebreid naar 4 GB.

Volgens mij is 3 naar 4 géén verdubbeling.

De communicatie is voor een deel van de klanten dus fout en dát is waar ik problemen mee heb.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rodgerz, allereerst tof dat je dit cadeau krijgt. We geven aardig wat klanten dit cadeau en deze week wordt alles omgezet. Het kan dus heel goed kloppen dat het niet direct goed stond en ik hoop dat je dat begrijpt. Maar fijn dat dat nu wel het geval is. Hoop dat je er blij mee bent! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Erik, zoals eerder uitgelegd gaat er niks fout. Jouw bundel gaat van 1 GB naar 2GB en vervolgens naar 4 GB. Mocht dit verkeerd in de mail staan, stuur me dan even een screenshot. Dan kan ik het in ieder geval doorgeven!

Dat is mooi (voor jou ;-).

Maar als je dus (zoals ik) een kleine databundel hebt, dan worden je dingen beloofd die niet waargemaakt worden.

ik lees net ergens dat de uitrol tussen de 12e en 15e is…..overmorgen nog maar eens kijken of het goed is gekomen bij jou…. ik begrijp dat ze niet 1miljoen klanten in 24 uur overzetten.

 

Lees even wat ik eerder schreef. Odido heeft bevestigt dat mijn informatie klopt (hieronder) en het niet gaat veranderen.

Ik heb nu 1 GB die met 2 GB klantvoordeel wordt uitgebreid naar 3 GB.
Na de actie heb ik 2 Gb die met (dezelfde) 2 GB klantvoordeel wordt uitgebreid naar 4 GB.

Volgens mij is 3 naar 4 géén verdubbeling.

De communicatie is voor een deel van de klanten dus fout en dát is waar ik problemen mee heb.

ik zie nu precies waar je de mist in bent gegaan….. jij rekende de oude 2gb extra van klantvoordeel mee in je nieuwe verhaal. De oude 2gb extra vervalt. En je krijgt in plaats daarvan de verdubbelaar.

je had dus 1gb, die maken ze standaard 2gb als basis, en daar krijg je de verdubbelaar op naar 4gb.

het klopt helemaal, mijn schoonvader heeft exact dezelfde situatie als jij.

Nergens staat dat je de oude 2gb extra klantvoordeel zou behouden….lezen is soms een dingetje….
Ik kwam er dus vandaag ook pas achter dat het hem daar in zit.

hoop dat dit je nu gerust heeft gesteld :)

 

Hi @rodgerz, allereerst tof dat je dit cadeau krijgt. We geven aardig wat klanten dit cadeau en deze week wordt alles omgezet. Het kan dus heel goed kloppen dat het niet direct goed stond en ik hoop dat je dat begrijpt. Maar fijn dat dat nu wel het geval is. Hoop dat je er blij mee bent! 

blij, tot op zekere hoogte, helaas voor korte duur, want ik mag verlengen, en dan vervallen er weer zaken. Tevens gebruik ik nooit meer dan 1gb per maand (overal wifi), dus men begrijpt dat er velen zijn die het abonnement gaan verlagen! Ik vraag mij dan af of de positie dan nog wel zo goed is in de markt. Als men sowieso geen klantvoordeel heeft (1 abo op 1 adres) dan is odido zelfs 1 van de duurste providers om uit te kiezen. 

het zag er allemaal rooskleuriger uit dan de werkelijke uitvoering straks gaat zijn. Relatief is odido stukken duurder geworden als je het goed uitrekend, met wat je had en wat je betaalde.

maargoed, het is wat het is…...

 

Reageer