[FAQ] Unlimited Plus: hét 5G-ready Unlimited abonnement van Nederland

  • 24 February 2020
  • 33 reacties
  • 3574 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

 Maar bij lancering van 5g is het dan overal al beschikbaar? In elke stad

Bij de lancering heb je een toestel nodig. Het is nog even afwachten welke officieel worden ondersteund door T-mobile in Nederland en welke niet. Ik herinner nu aan de introductie van 4G na 3G, die is nog steeds bezig.

Reputatie 7
Badge +15

@meesjansen

Dit kun je nagaan door in de app of via de website naar het scherm te gaan waar je je bundel kunt wijzigen te gaan. In de app is dit onder abonnement op de > te klikken naast add-ons en via de website onder abonnement en instellingen klik op bundel wijzigen en dan op ^ naast add-ons klikken.

Je kunt je bundel per maand omhoog of omlaag zetten, het nieuwe abonnement staat er bij mij bij.

Let op! De prijzen staan mogelijk nog verkeerd.

Reputatie 1

Is het mogelijk om tijdens mijn abonnement (unlimited) om te zetten naar unlimited plus tijdens mijn contract (dat pas afloopt in 2021)?

Reputatie 6

Hi @juliank 

In veel gemeenten is het netwerk gereed voor de lancering van 5G. Dankzij testvergunningen is het netwerk de afgelopen maanden technisch intensief getest en in de startblokken gezet voor de nationale uitrol. Na de veiling wordt zo snel mogelijk met die uitrol gestart. Of jouw stad daar bij zit, dit kan ik op dit moment niet met zekerheid zeggen! :smile:

 

Reputatie 4

 Maar bij lancering van 5g is het dan overal al beschikbaar? In elke stad

Reputatie 7

@1522889

Dat klopt,en snap dat dat even schrikken was! Klantvoordeel wordt wel toegepast en ook gelijk meegenomen, maar door een foutje in het systeem is dat nog niet direct zichtbaar. Geen zorgen dus, dat wordt helemaal goed verwerkt! 

@juliank 

Aan de opzet met de databundel verandert inderdaad niks, dat houden we zo om de netwerkervaring voor iedereen optimaal te houden. Met Unlimited Plus ben je naast 5G-ready ook voorzien van Extra Veilig Online én onbeperkt bellen vanuit Nederland naar landen in de EU. 

 

Reputatie 4

Alleen helaas hebben we nog niet veel aan 5G tenzij de 5gb perdag omhoog gaat

Als je bij de sim only module op de T-Mobile website klantvoordeel aanzet dan werkt dat nog niet voor het 5G abonnement. Die laat nog altijd 37,50 zien ipv 27,50 wat hierboven staat vermeld. Wel blij dat er klantvoordeel is met 5G. Toen ik op de website een 50% prijsverschil zag met klantvoordeel (25 versus 37,50) schrok ik even...

Reageer