[FAQ] Unlimited Plus: hét 5G-ready Unlimited abonnement van Nederland

  • 24 February 2020
  • 33 reacties
  • 3574 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7
Badge +15

In december is het beste dan heb je niet te maken met inflatie en bij een 2 jarige abbo dan 1x.

T-mobile is op dit moment wel de beste aanbieder samen met Tele2 als het om unlimited gaat maar T-mobile is weer beter in het buitenland.

Budget heeft maximaal 5 Mbps down en een aantal andere providers zitten ook niet echt hoog qua snelheid. Onderweg video's in een wat lagere kwaliteit afspelen kan geen kwaad en de zaken die de meeste data gebruiken gewoon zo veel mogelijk via Wi-Fi.

Hoi ik ben gisteren gebeld omdat ik mijn abonnement kan verlengen toen is mij verteld dat unlimited plus onbeperkt internet heeft in Europa    klopt dit? Ik zie overal gewoon 18gb staan

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @martijnvld 

Dan ben je verkeerd ingelicht helaas, je hebt unlimited data in Nederland en 18 GB in het buitenland.

Je hebt wel onbeperkt bellen in en naar een buitenland ipv 120 minuten, misschien bedoelde de medewerker dit?

@Waqqas   dat dacht ik ook al   helaas voor t mobile dan kan ik beter naar een ander overstappen met 25gb europa    bedankt voor de info

@Waqqas 

jAls je in december een 2 jarig contract afsluit, krijg je in januari de eerste inflatiecorrectie ( na 1 maand) en 1 jaar en een maand later krijg je de tweede inflatiecorrectie.

Als je een 1 jarig abonnement afsluit in januari en daar na verlengt heb je weinig last van de inflatiecorrectie

 In Rotterdame heeft tmobile niet het beste netwerk. In Rotterdam centrum is het niet byzonder snel. En in Rotterdam noord in de zaagmolenstraat is het prut. Toevallig locaties waar ik kom. In Hillegersberg is het ook minder snel.

Kpn en vodafone  hebben een sneller netwerk in Rotterdam. En hebben of krijgen ook onbeperkt internet.

Tmobile is buiten de stad beter.

Als je naar Italie, Zwitserland of Turkije gaat kan je het beste Vodafone nemen.

KPN heeft over het algemeen een betere verbinding in Frankrijk dan Tmobile. Zeker als het druk is op bv een camping.

Reputatie 7
Badge +15

@Hakuin 

Ook in het topic over de inflatie is te lezen dat abonnementen die niet ouder dan 3 maanden zijn krijgen geen inflatie dus als je in november/december een abonnement afsluit heb je er in januari niet mee te maken, pas alleen het jaar daarop.

Een 1 jarig abonnement is 1 euro duurder dan een 2 jarig abonnement, ik heb zelf unlimited met een inflatie van 81 cent dus de inflatie is altijd minder dan een euro. De inflatie vermijden doormiddel van meerdere keren een 1 jarig abonnement zal dus wel een aantal centen duurder zijn.

Ok bedankt voor de uitleg, dat wist ik niet. Mijn abonnement begint in september en begon met 28,50€ en kost nu 30,05€.

Het gaat niet om een eurootje meer, maar om het principe.

Reputatie 7
Badge +15

Dat 5GB heb je bij elke grote provider, het is meer een soort van veiligheids maatregel zodat mensen hun thuis internet niet vervangen met mobiele hotspot of hun simkaart in een dongle steken. Bovendien kan je eindeloos 1GB aanvullen nadat de 5GB per dag op is. Als je gewoon alle taken die heel veel data vreten gewoon zo veel mogelijk via Wi-Fi doet dan is het dagtegoed met aanvullers meer dan genoeg.

Een lagere snelheid zorgt er wel voor dat je langer met een x aantal GB kan. Ik heb unlimited 4G en als ik op YouTube zit stel ik de kwaliteit in op 360p. Gewoon goed beeld en het bespaart je flink wat data.

Reageer