Beantwoord

Fout probeer later opnieuw

  • 27 October 2023
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Telkens als ik de app open op mijn telefoon kan ik inloggen maar bij bundel krijg ik foutmelding probeer later opnieuw. Heb op pc ingelogd en hetzelfde probleem.

Kan iemand mij helpen.

Bvd.

icon

Beste antwoord door Krumel 17 November 2023, 22:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Krumel 

Ik zie dat je gister bent verder geholpen door mijn collega. Werkt alles weer naar behoren? Als we nog iets kunnen betekenen, laat het vooral weten!

Nee werkt nog steeds niet. Kan het zijn doordat er te weinig beltegoed de bundel niet is afgeschreven en dat ik daardoor foutmelding krijg

Hi @Krumel 

Ik zie dat je gister bent verder geholpen door mijn collega. Werkt alles weer naar behoren? Als we nog iets kunnen betekenen, laat het vooral weten!

Nee het werkt nog steeds niet. Kan het zijn dat door te weinig beltegoed de bundel niet is afgeschreven en dat ik daardoor foutmelding krijg?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Krumel, onze IT-afdeling is inmiddels op de hoogte van dit probleem en werken er hard aan om dit te onderzoeken en op te lossen. Ik heb zojuist een case doorgezet voor mijn collega's en zij zullen je telefonisch of per sms op de hoogte stellen zodra dit is opgelost en je je dashboard gewoon weer kunt zien. Ik hoop dat het snel wordt opgelost en bedankt voor je melding! 😄

Laat je het ons weten als je merkt dat het weer werkt? We blijven graag op de hoogte!

Hoi Krumel, onze IT-afdeling is inmiddels op de hoogte van dit probleem en werken er hard aan om dit te onderzoeken en op te lossen. Ik heb zojuist een case doorgezet voor mijn collega's en zij zullen je telefonisch of per sms op de hoogte stellen zodra dit is opgelost en je je dashboard gewoon weer kunt zien. Ik hoop dat het snel wordt opgelost en bedankt voor je melding! 😄

Laat je het ons weten als je merkt dat het weer werkt? We blijven graag op de hoogte!

Ik wil even laten weten dat ik de bundel vandaag kon activeren en dat alles weer werkt.

Reputatie 7
Badge +9

@Krumel Bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer