Beantwoord

Foutmeldingen in app en op website

  • 25 October 2023
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Ik krijg op verschillende plekken in de website en in de app foutmeldingen.
Ik heb een mobiel abonnement die ik graag op mijn app wil zien, maar daar lijkt het dat hij niet gekoppeld is. Als ik dan een bestaand abonnement wil koppelen krijg ik een foutmelding: “Het inloggen is mislukt. Probeer het later nog eens.

Ook op de website krijg ik foutmeldingen op de volgende pagina's:

Kunnen jullie mij hier bij helpen?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 26 October 2023, 15:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik krijg op verschillende plekken in de website en in de app foutmeldingen.
Ik heb een mobiel abonnement die ik graag op mijn app wil zien, maar daar lijkt het dat hij niet gekoppeld is. Als ik dan een bestaand abonnement wil koppelen krijg ik een foutmelding: “Het inloggen is mislukt. Probeer het later nog eens.

Ook op de website krijg ik foutmeldingen op de volgende pagina's:

Kunnen jullie mij hier bij helpen?

Hoi, goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Heb je deze foutmeldingen alleen op je telefoon? Zou je het voor mij kunnen testen via een ander apparaat, zoals een laptop om te kijken of het dan wel lukt? 

 

Ik verneem graag een reactie van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik krijg op verschillende plekken in de website en in de app foutmeldingen.
Ik heb een mobiel abonnement die ik graag op mijn app wil zien, maar daar lijkt het dat hij niet gekoppeld is. Als ik dan een bestaand abonnement wil koppelen krijg ik een foutmelding: “Het inloggen is mislukt. Probeer het later nog eens.

Ook op de website krijg ik foutmeldingen op de volgende pagina's:

Kunnen jullie mij hier bij helpen?

Hoi, goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Heb je deze foutmeldingen alleen op je telefoon? Zou je het voor mij kunnen testen via een ander apparaat, zoals een laptop om te kijken of het dan wel lukt? 

 

Ik verneem graag een reactie van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik op de mobiele telefoon inlog krijg ik bij bundel melding van fout probeer later opnieuw. Hetzelfde gebeurt als ik op de pc inlog. Weet niet wat het probleem is.bvd.

Reputatie 7
Badge +9

@Krumel 

Ik heb ook op je eigen topic gereageerd. Ik hoor het graag als je nog hulp nodig hebt. 

Reageer