Beantwoord

Geen 5GB extra ontvangen

  • 16 March 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Mijn oudste zoon heeft geen extra 5GB ontvangen (omdat een half jaar geleden het Odido is geworden).

Mijn jongste zoon en ik hebben hetzelfde abonnement en hebben wel de extra 5GB ontvangen.

Waarom wordt er onderscheid gemaakt?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 18 March 2024, 15:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ivo, van harte welkom op de Community! Leuk dat jullie allemaal een abonnement bij ons hebben en tof dat jij en je jongste zoon dit cadeau hebben ontvangen. Waarschijnlijk heeft je oudste zoon een nieuwer abonnement dat niet onder het cadeau valt. Uiteraard ontvangt hij wel het verdubbelde Klantvoordeel. Zet je zijn 06-nummer even in je profiel (onder Klantnummer)? Dan kijk ik het graag nog eens na! 😄

Hoi Ivo, van harte welkom op de Community! Leuk dat jullie allemaal een abonnement bij ons hebben en tof dat jij en je jongste zoon dit cadeau hebben ontvangen. Waarschijnlijk heeft je oudste zoon een nieuwer abonnement dat niet onder het cadeau valt. Uiteraard ontvangt hij wel het verdubbelde Klantvoordeel. Zet je zijn 06-nummer even in je profiel (onder Klantnummer)? Dan kijk ik het graag nog eens na! 😄

Ik heb het 06-nummer onder Klantnummer in mijn profiel gezet. Zou je na kunnen kijken waarom hij geen 5Gb extra heeft ontvangen.

Bedankt alvast.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Ivo, bedankt voor het toevoegen van het 06-nummer! Ik heb direct meegekeken en het is zoals ik al dacht. Je zoon heeft een nieuw Hello abonnement waar het cadeau niet voor beschikbaar was. Met zijn abonnement ontvangt hij alleen de dubbele data aan Klantvoordeel. Omdat hij een bundel van 10 GB had, ontvangt hij er 10 GB bij waardoor hij een bundel heeft van 20 GB. Ook zeker niet mis. Ik hoop dat het hiermee voor jullie duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor jullie. Anders nog een hele fijne middag gewenst! 😊

Reageer