Beantwoord

Geen bereik en abonnement is weg in de Odido app.

  • 7 February 2024
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Beste Odido,

 

Ik had een betalingsachterstand voor mijn abonnement. Die heb ik op 10 Januari betaald en hoopte dat ik weer aangesloten zou worden. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik ook weer het volgende maand factuur betaald en ben ik nog steeds niet aangesloten, wat wel in de brief stond vermeld die ik binnen kreeg de 12e. Ook zie ik in de Odido app niks meer staan, alsof het abonnement verdwenen is. Wel kan ik op de website mijn abonnement met telefoonnummer terugvinden, maar er staat onder het telefoonnummer dat het abonnement is beindigd. Ik was dus van plan om dan te verlengen en een nieuw abonement te nemen. Dit lukt dus ook niet omdat ik dan deze foutmelding krijg: 

 

Vervolgens ben ik wezen kijken op mijn abonnementgegevens, en het blijkt dat al mijn adresgegevens zijn verdwenen. Dus ik dacht, laten we die dan maar invullen. En ja hoor, hier krijgen we ook een foutmelding: 

 

Ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost wordt en dat ik mijn abonnement gewoon houd omdat ik graag mijn telefoonnummer wil behouden.

 

(De Telefoon app van Odido laat al helemaal niks zien, alsof het abonement niet meer bestaat.)

icon

Beste antwoord door Steef777 9 February 2024, 12:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Steef, welkom op de Community! Ik ben er direct voor je ingedoken en je abonnement bestaat inderdaad niet meer. Vandaar dat je al deze meldingen in Mijn Odido krijgt. Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar ik kan je abonnement niet meer reconnecten. Deze is op 10 januari opgezegd en deze is niet meer terug te draaien. We hebben je gedurende de betaalachterstand regelmatig geïnformeerd over de achterstand en de gevolgen daarvan. Mocht je een nieuw abonnement afsluiten, dan hoop ik dat het niet meer zover komt en dat je je facturen op tijd kan betalen.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊

Hoi Steef, welkom op de Community! Ik ben er direct voor je ingedoken en je abonnement bestaat inderdaad niet meer. Vandaar dat je al deze meldingen in Mijn Odido krijgt. Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar ik kan je abonnement niet meer reconnecten. Deze is op 10 januari opgezegd en deze is niet meer terug te draaien. We hebben je gedurende de betaalachterstand regelmatig geïnformeerd over de achterstand en de gevolgen daarvan. Mocht je een nieuw abonnement afsluiten, dan hoop ik dat het niet meer zover komt en dat je je facturen op tijd kan betalen.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊

 

Hoi Marciano,

Hartstikke bedankt voor de reactie en de moeite om erin te duiken. Is het wel nog mogelijk om mijn nummer te behouden wanneer ik bij Odido een nieuw abonnement aan ga? Dat zou ik fantastisch vinden 😄. Momenteel krijg ik alleen maar een foutmelding wanneer ik kies voor nummerbehoud.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Steef, geen dank, doe het met alle plezier. Als je je nummer nog kon behouden had ik je direct geholpen, maar het is niet meer mogelijk. Ik hoop dat je snel aan een nieuw nummer kan wennen!

Hai Marciano, ik heb nog een laatste vraag. Is het ook mogelijk dat het nummer weer geactiveerd kan worden zodat ik naar een ander provider kan verhuizen met nummerbehoud? Alles is volledig afgelost en hopelijk kan de simkaart nog worden omgezet naar een prepaid. Of staat mijn nummer helemaal op slot. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Steef, ik heb helemaal geen mogelijkheid meer om je 06-nummer terug te halen. Ik heb alles nogmaals voor je nagekeken, maar ik kan je geen beter nieuws brengen, al zou ik het zo graag willen!

Bedankt voor de moeite Marciano! ik wens je een prettige dag verder. 😀

Reageer