Beantwoord

Geen prepaid bonus tegoed gekregen

  • 27 June 2023
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Na het uitzetten van het 2G netwerk een nieuwe telefoon en simkaart gekocht voor mijn Oma. Dit was afgelopen zondag. Wij zouden een extra 5 euro bonus tegoed krijgen binnen 24 uur na registratie. Ik heb netjes de simkaart geregistreerd, zondag, maar nog steeds hebben we geen bonus tegoed.

Weet iemand hoe of wat?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 28 June 2023, 10:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Aledawn, wat lief dat je dit hebt geregeld voor je oma! Je ontvangt altijd € 10,00 beltegoed, waarvan € 5,00 na registratie via My T-Mobile. Heeft ze nu € 10,00 beltegoed op haar PrePaid staan? Als dat niet het geval is, geen zorgen, dan zoek ik het graag voor je uit! Kun je mij een privéberichtje sturen met het telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee hoe het precies zit! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Na registratie van de prepaid heb ik ook geen extra tegoed ontvangen. Hij staat nog steeds op 5 Euro ipv 10. Zouden jullie dit voor mij willen checken aub?

Mvg, Wendy 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wuppes 

Wat goed dat je je hebt geregistreerd. Dan moet die 5 euro natuurlijk wel bijgeschreven worden. Dit wil ik voor jou controleren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum? Dan ga ik erachteraan!

Reageer