geen reactie of hulp krijgen van odido

  • 13 October 2023
  • 7 reacties
  • 111 Bekeken

Mijn man en ik willen onze abonnementen koppelen. Helaas lukt dit niet en krijgen wij telkens een foutmelding, ook al is zijn abonnementen al ontkoppeld. Eigenlijk zou het dus moeten lukken volgens de aangegeven stappen.

 

Odido zal er naar kijken, maar inmiddels zijn we al twee weken bezig. Hetzelfde dat ze mij zouden terug bellen en dit oplossen, dit is al een maand geleden.

 

Iemand een oplossing hoe het is gelukt dat je passend hulp krijgt van odido?


7 reacties

Inderdaad geen reactie van odido. Niets en geen hulp en dat is dus meer menselijk zijn volgens de reclame. Het is onbegrijpelijk dat men niets laat horen. Betalen wel uiteraard gaat gewoon door. Maar een beetje hulp ????

Ik wordt hier erg moe en teleurgesteld van door odido.

Rohling2023 

Reputatie 4

Ik ben na veel persoonlijke berichten uiteindelijk geholpen door zelf op te bellen.

Op een maandagmorgen. Wel een uur in de wacht gestaan.

Mijn tele2 gegevens waren onbekend bij odido.

Door door te verbinden met het oude Tele2 is het tenslotte opgelost.

Theo dank voor je bericht. Ik mag hopen dat odido jouw bericht leest en in de computer maatregelen neemt voor aansluiting van tele2 gebruiksgegevens. Dat zou menselijk zijn.

Groet

Reputatie 4

Ze hebben gebeld met Tele2 en me toen doorverbonden met Tele2.

Zij konden me wel invoeren in de Odido systemen.

Bij Odido was zelfs mijn tele2 klantnummer onbekend.

Maar we zijn er uit gekomen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ABlok 

Ik zie dat de technische afdeling nog bezig is met je case, maar ik heb zelf ook een wijziging doorgevoerd. Zou je mijn privebericht willen lezen en laten weten of het werkt? 

@Rob2023 Ervaar jij ook problemen met het koppelen van je abonnement? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en je ordernummer naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Ook aangeven welk nummer je wil koppelen en welke foutmelding je krijgt te zien. Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

heb sinds de verandering geen toegang tot me abbonement en koppelen lukt al helemaal niet. overal om hulp gevraagd en nog steeds niet geholpen.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @issi.ma 

Op jouw privebericht heb ik ook gereageerd. Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer