Beantwoord

heb een simonly (nog niet verlengbaar), wil telefoon nu toevoegen (early renewal/jump renewal) waar doe ik dat?

  • 16 September 2023
  • 6 reacties
  • 1143 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

titel zegt al alles

als dit niet kan dan snap ik niet waarom odido nee zegt tegen geld

icon

Beste antwoord door Cristien 16 September 2023, 18:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Is je lopende abonnement al meer dan 30 dagen actief? Dat is een belangrijke voorwaarde.  Maar verder zouden ze je bij de klantenservice of in 1 van de 120 winkels moeten kunnen helpen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hosxo 

Vanaf 30 dagen na de start van je Sim only abonnement kun je gratis verlengen met een abonnement met toestel, dit abonnement gaat direct in en je kunt hiervoor gewoon op de website een abonnement samenstellen en kiezen voor verlengen. Dit heet toestelflexibiliteit.

Hier lees je alle voorwaarden die bij toestelflexibiliteit horen.

bedankt allemaal voor alle reacties, jullie zijn sneller dan als ik odido contactsupport had gebeld hahaha met die wachttijden.

Ja mijn simonly is al langer dan half jaar actief. ik had het toen nog bij tele2 maar dat is nu ook odido dus. Misschien dat het daaraan ligt dat ik deze foutmeldingen krijg op elke mogelijk manier waar ik een iphone 14 pro probeer te bijkopen bij mijn abonnement.


 

Ik denk dat ik nu wel geen andere optie heb dan klantenservice bellen, een winkel bezoeken is een 30m reis met auto en ik ben 16 zonder rijbewijs lol. maar alsnog dankjulliewel voor het hulp. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @hosxo 

 T-Mobile Toestelflexibiliteit

Heb je een T-Mobile Go Sim Only die je hebt afgesloten omdat je dacht dat je nog wel even met je telefoon kon doen, maar krijgt deze nu toch kuren? Dan heeft Odido de oplossing voor je:

Heb je nu een Sim Only Go-abonnement van Odido, dan kun je deze eenvoudig vervroegd verlengen met een abonnement met telefoon.

Het mooie is, je nieuwe abonnement gaat meteen in. Je huidige abonnement wordt dan stopgezet, dus je zit niet met dubbele kosten.

Dit kan niet hier, je moet er echt voor naar een winkel van Odido 

 https://www.odido.nl/winkels

Voordeel is dat ze je alles kunnen uitleggen en verder helpen.
Neem wel de contract -houder mee! als het contract niet op jouw naam staat.

Groetjes

Ik zit met exact hetzelfde probleem en heb hier ook een topic voor lopen. In de winkel konden ze me niet helpen omdat ik onder de oude voorwaarden van tele-2 zit, waardoor toestelflexibiliteit niet kan. Telefonisch werd ik ook niet geholpen, omdat Vervroegd Verlengen, wat het alternatief zou zijn waarbij je je oude abonnement af kunt kopen bij mij ook niet zou kunnen.

Ik zit met exact hetzelfde probleem en heb hier ook een topic voor lopen. In de winkel konden ze me niet helpen omdat ik onder de oude voorwaarden van tele-2 zit, waardoor toestelflexibiliteit niet kan. Telefonisch werd ik ook niet geholpen, omdat Vervroegd Verlengen, wat het alternatief zou zijn waarbij je je oude abonnement af kunt kopen bij mij ook niet zou kunnen.

precies hetzelfde, ik zat ook eerst bij tele2. Ik ben al naar een winkel geweest en ze konden de iPhone niet bestellen, dus ik zit nu te wachten op een email of een belletje van hun al 8 dagen lang voor een update of een oplossing op mijn account en nog steeds niets.. 

Reageer