Beantwoord

Help! Pukcode nodig

  • 15 December 2023
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Hallo allemaal, ik ben momenteel voor een lange periode in het buitenland. Ik heb helaas op het vliegveld te vaak een verkeerde code ingetoetst om mijn telefoon te ontgrendelen. Nu wordt er om een pukcode gevraagd, maar deze heb ik niet bij me.

Ik kan niet inloggen in mijn account, omdat ik de gegevens niet weet en ik kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen, omdat ik mijn Outlook niet kan openen op een andere pc/laptop. Er wordt dan een tweestapsverificatie aangevraagd en ik kan niet twee Outlook accounts tegelijk openen, dus de verzonden code kan ik nooit inzien.

Ik heb verschillende keren geprobeerd om via de chat contact te krijgen met een adviseur, maar er is elke keer niemand bereikbaar. 

Ik ben te ver weg om te bellen, dat is te duur. Ik hoop dat iemand een oplossing weet hoe ik toch mijn pukcode kan achterhalen. Ik kan nu werkelijk in geen enkel account en ik heb mijn telefoon uiteraard hard nodig de komende weken.

Hoop dat er iemand is, die het verlossende antwoord weet! Alvast heel erg bedankt!

 

Groetjes, Jeff

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 17 December 2023, 11:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jeff, allereerst van harte welkom op de Community! Als het goed is heb je inmiddels je pin- en pukcode ontvangen, klopt dat? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan zeker weten. Ik sta voor je klaar! Anders wens ik je voor nu nog een hele fijne zondag en heel veel plezier en een fijn verblijf in het buitenland! 😄

Reageer