Beantwoord

Hoe kan ik in contact met een van de medewerkers komen vanuit buitenland.

  • 13 October 2023
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil mijn telefoon nummer behouden, nu woon ik wat langer buitenland voor de komende maanden. Ik wil daarom een kleinere pakket. Want dit wat ik nu heb is te veel. En ik kan het ook niet gebruiken want de MB zijn nu extra gerekend. 
Kan ik naar prepaid?

Kan ik dat regelen vanuit het buitenland?

de 0800 cijfer van Odido werkthelaas niet. 

Met vriendelijke groet,

M

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 16 October 2023, 10:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @m.irij Welkom in de community van Odido. 

De moderatos kunnen je daar eventueel bij helpen. Iedereen geniet nu van een vrije avond dus je moet wel geduld hebben. 🤫🍀💪🏻
MVG.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @m.irij 

Ben je inmiddels al verder geholpen? Zo niet, dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. Heb je voorheen een Tele2 of T-Mobile abonnement gehad? Bij een Tele2 abonnement is het niet mogelijk om je abonnement om te zetten naar PrePaid die optie bieden we niet. Voor oude T-Mobile abonnementen is het wel mogelijk. Als je contract nog loopt dan zou je ervoor kunnen kiezen om je abonnement af te kopen en om te zetten naar PrePaid. Er geldt wel een maand opzegtermijn. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel dan hebben we toegang tot je gegevens en kan ik of een collega je beter helpen. 

Ik hoor het graag als je dat dat hebt gedaan. 

Hi @m.irij 

Ben je inmiddels al verder geholpen? Zo niet, dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. Heb je voorheen een Tele2 of T-Mobile abonnement gehad? Bij een Tele2 abonnement is het niet mogelijk om je abonnement om te zetten naar PrePaid die optie bieden we niet. Voor oude T-Mobile abonnementen is het wel mogelijk. Als je contract nog loopt dan zou je ervoor kunnen kiezen om je abonnement af te kopen en om te zetten naar PrePaid. Er geldt wel een maand opzegtermijn. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel dan hebben we toegang tot je gegevens en kan ik of een collega je beter helpen. 

Ik hoor het graag als je dat dat hebt gedaan. 

Bedankt voor antwoord! 

Ik ben oude T mobile abonnement. 
Ik heb geen lopende contract. 

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Wat moet ik nu verder doen? 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @m.irij 

Bedankt voor het delen van je gegevens. Ik heb je aanvraag verwerkt en vanwege de maand opzegtermijn wordt je abonnement op 16 november 2023 omgezet naar PrePaid. Ik heb je ook een bevestigingsmail gestuurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer